English

معاون سیاسی استانداری اصفهان:

نماد تفکر انقلابی در جامعه باید مشهود باشد

معاون سیاسی استانداری اصفهان تاکید کرد: نماد تفکر انقلابی در جامعه و میان مردم باید مشهود بوده و بالندگی خود را داشته باشد .

نماد تفکر انقلابی در جامعه باید مشهود باشد

به گزارش خبرنگار خبرگزای موج اصفهان، محمدرضا جان نثاری در آیین تکریم و معارفه فرماندار شهرستان خمینی شهر در جمع مسئولان شهرستان ضمن تبریک اعیاد رجبیه اظهار کرد: نماد تفکر انقلابی در جامعه و میان مردم باید مشهود بوده و بالندگی خود را داشته باشد تا جایی که مردم این بالندگی و پویایی را در جریان سیاست دولت جدید حس کنند و خادم الحسینی خادمان این شهرستان ، مُهری باشد بر اعمالی که در این شهرستان انجام می شود.

وی گفت: در زمان حال جهت حفظ ارزش های انقلاب اسلامی طبق فرمایشات مقام معظم رهبری باید به جهاد تبیین پرداخت و با تمام وجود از دست آوردهای انقلاب اسلامی ایران حفظ و نگهداری نمود.

جان نثاری با توجه به اینکه در دوران قبل از انقلاب اسیر و اجیر بیگانگان بودیم تشریح کرد: با آمدن امام راحل به صحنه مبارزه و پیروزی انقلاب اسلامی ایران  جایگاه و هویت ملت ایران را به آنها برگرداند؛ زمانی اعراب مکه به ایرانیها لقب اخ الیهود دادند و امروزه کشور عزیز ایران محور مقاومت در منطقه است.

وی تصریح کرد: هر گاه به اسلام و احکام اسلامی رجوع کردیم موفق بودیم و هر کجا ضربه ای بر کشور وارد شد از ناحیه سکولارها و لیبرالیسم ها بود که این مساله نیاز به تبیین و بررسی دارد.

معاون سیاسی استانداری اصفهان آیین‌های تکریم و معارفه را جایگزین کردن یک تفکر و اندیشه در سیستم اداری دولت دانست و توضیح داد: رویکرد دولت سیزدهم شفاف سازی، ظالم ستیزی و مستضعف پروری و خدمت به مردم است و مبارزه با رانت‌خواری و فساد ادامه خواهد داشت.

وی اعلام کرد: بنا نیست در دولت سیزدهم همان سیاست‌های دولت قبلی اجرا شود و خادمان این دولت باید ملتزم به اوامر دولت باشند که مردمی بودن از شاخصه های سیاست دولت سیزدهم است.

جان نثاری در توضیح سیاست مردمی بودن این دولت تشریح کرد:مردمی بودن به این معناست که باید به توان و خواست مردم اهمیت دادو به مردم و خواسته های انان رجوع کرد ، فرمانداری باید خانه امنی برای مردم باشد، مردمی که دغدغه اصلاح مشکلات و مسائل شهرستان را دنبال می کنند .

وی به فرماندار جدید توصیه کرد: در انتخاب کارگزاران آنچه از اهمیت فراوانی برخوردار است بحث اعتقاد است ، اگر شخصی به نظام اسلامی معتقد بود قطعا شایستگی خدمت به مردم را داراست.

جان نثاری همچنین به فرماندار جدید سفارش کرد: یک فرماندار به تمام مردم شهرستان تعلق دارد و برای تمام محلات خدمت رسانی لازم را انجام دهید.

معاون سیاسی استانداری اصفهان به مسئولان شهرستان هشدار داد: مشکلات از نظر مسئولان کوچک و بزرگی و اولویت بندی دارد و برای هر شخص ، نهاد یا گروهی وجود مشکل موجود بزرگترین معضل پیش روی آنها به شمار می رود و باید جهت رفع آن تلاش نمود.

گفتنی است؛ در این مراسم حکم فرماندار جدید توسط پدر شهید مدافع حرم مهدی عبدالکاظمی تقدیم و از زحمات فرماندار قبل علیرضا بصیری تقدیروتشکر به عمل آمد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه