English

مدیرعامل سازمان نوسازی و بهسازی شهرداری اصفهان:

تدوین نقشه راه بناهای تاریخی شهر اصفهان

مدیرعامل سازمان نوسازی و بهسازی شهرداری اصفهان بیان کرد: تدوین نقشه راه بافت‌ها و بناهای تاریخی شهر، اجتماعی‌سازی و رونق فضاهای شهری و اماکن تاریخی از جمله سیاست‌های کلان شهرداری است.

تدوین نقشه راه بناهای تاریخی شهر اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، محمدعلی ایزدخواستی با اعلام این خبر گفت: شهرداری اصفهان، بافت تاریخی را به عنوان یکی از سرمایه‌ها و ثروت‌های بزرگ و ارزشمند شهر می‌داند، لذا سیاست‌های کلانی در این دوره مدیریت شهری تعریف شده است تا اتفاقات خوشایندی در شهر رقم بخورد.

وی با بیان اینکه ثبت جهانی محور فرهنگی و تاریخی اصفهان از جمله اتفاقات خوبی است که با حضور شهرداری و همکاری سازمان میراث فرهنگی و صنایع دستی در حال انجام است، افزود: اجرای این طرح بسیار سنگین و طاقت‌فرسا، چند سال به طول می‌انجامد، اما امیدواریم که در سازمان یونسکو ثبت شود.

مدیرعامل سازمان نوسازی و بهسازی شهرداری اصفهان با بیان اینکه ثبت محور تاریخی و فرهنگی اصفهان در راستای سیاست‌های حفظ و نگهداری معماری تاریخی شهر در حال پیگیری است، گفت: تدوین نقشه راه بافت‌ها و بناهای تاریخی، اجتماعی‌سازی و رونق فضاهای شهری و اماکن تاریخی، از دیگر سیاست‌های کلان شهرداری در این حوزه است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه