English

معاون خدمات شهری شهرداری اصفهان خبر داد:

ممنوعیت استفاده از نیروی کارگری برای نظافت بزرگراه‌ها از ابتدای تیرماه

معاون خدمات شهری شهرداری اصفهان گفت: از ابتدای تیرماه سال جاری دیگر از نیروی انسانی برای نظافت بزرگراه‌ها استفاده نمی‌شود و این کار توسط ماشین‌های مکانیزه صورت می‌گیرد.

ممنوعیت استفاده از نیروی کارگری برای نظافت بزرگراه‌ها از ابتدای تیرماه

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، مهدی بقایی بیان داشت: به دلیل حوادث دلخراشی که در هفته‌های گذشته برای کارگران زحمتکش و خدوم شهرداری اصفهان در حوزه نظافت بزرگراه‌ها رخ داد و به دلیل خطراتی که همواره این قشر از کارگران را تهدید می‌کند، تصمیم بر این شد که از ابتدای تیرماه سال جاری، بند تازه‌ای به قراردادهای پیمانکاری اضافه شود که بر اساس آن، نظافت بزرگراه ها دیگر توسط نیروی انسانی صورت نگیرد و شرکت‌های متولی نظافت و رفت و روب شهر، به جای نیروی انسانی از ماشین های مکانیزه استفاده کنند.

وی حفظ جان و امنیت کارگران را مهمترین اولویت مدیریت شهری برشمرد و تاکید کرد: این تغییر رویکرد، به لحاظ قانونی از ابتدای تیرماه لحاظ می‌شود اما پیش از آن نیز به تمامی مسوولان امور شهر مناطق درخصوص عدم استفاده از کارگران برای نظافت بزرگراه‌ها، تذکر داده شده است.

معاون خدمات شهری شهرداری اصفهان با ابراز امیدواری از اینکه با رعایت نکات ایمنی و سرعت مطمئنه در شهر، دیگر شاهد بروز حوادث دلخراش نباشیم، خاطرنشان کرد: سازمان خدمات موتوری شهرداری اصفهان مکلف شده است ماشین‌آلات لازم برای نظافت مکانیزه بزرگراه‌ها را در اختیار مناطق مربوطه قرار دهد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی