English

در نشست احمد مرادی با وزیر نفت تأکید شد؛

توجه به ظرفیت ‌های نیروی انسانی هرمزگان در صنایع نفت و گاز

نایب‌ رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در دیدار با وزیر نفت بر به‌ کارگیری نیروی انسانی بومی و اشتغال آنان در صنایع نفت و گاز هرمزگان تأکید کرد.

توجه به ظرفیت ‌های نیروی انسانی هرمزگان در صنایع نفت و گاز

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، احمد مرادی نماینده مردم هرمزگان و نایب‌ رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با جواد اوجی وزیر نفت دیدار و گفت‌وگو کرد.

مرادی در این دیدار بر ایفای مسئولیت‌ های اجتماعی پالایشگاه‌ های نفت و گاز استان هرمزگان تأکید و خاطرنشان کرد: صنایع هرمزگان سهم بزرگی از تولید کشور را بر عهده دارند و در این شرایط باید مردم محلی نیز از این صنایع بهره‌مند شوند و در صدر قرار گرفتن هرمزگان در شاخص فلاکت با تعدد صنایع نفتی و گازی همخوان نیست.

وی مطالبه‌ی ورزشکاران و ورزش‌ دوستان هرمزگانی را نیز به گوش وزیر نفت رساند و تأکید کرد: وزارت نفت باید توسعه‌ زیرساخت‌ های ورزشی هرمزگان را مدنظر قرار دهد چرا که مردم ولایتمدار این استان انتظارات بیشتری از دولت جدید دارند.

نایب‌ رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی به‌ کارگیری نیروی انسانی بومی و اشتغال آنان در صنایع نفت و گاز هرمزگان را مورد تأکید قرار داد و گفت: نخبگان و تحصیل‌ کردگان فراوانی در هرمزگان وجود دارند که باید از ظرفیت‌ های آنان استفاده شود و من معتقدم که اقتصاد کشور و معیشت مردم بدون کار شبانه‌روزی، دوری از حواشی و توجه به پتانسیل‌ های منطقه‌ای محقق نخواهد شد.

وی تسریع در شروع به کار پالایشگاه ۳۰۰ هزار بشکه‌ای شهید حاج قاسم سیمانی در هرمزگان را یکی از اقدامات مهم در راستای توسعه‌ صنعت پالایشی کشور و افزایش اشتغال خواند و تصریح کرد: امیدواریم با انجام امور زیربنایی وضعیت تولید و اشتغال در کشور روزبه‌روز بهبود یابد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه