English

اسماعیل قربانی:

تخصیص اعتبار به بخش مکانیزاسیون و دامدار کارت کشاورزی گناباد

معاون فنی مدیریت جهاد کشاورزی گناباد بیان کرد: بیشترین میزان این اعتبار به سرمایه در گردش دام و طیور و کمترین مقدار به بخش مکانیزاسیون کشاورزی تخصیص یافته است.

تخصیص اعتبار به بخش مکانیزاسیون و دامدار کارت کشاورزی گناباد

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، اسماعیل قربانی معاون فنی مدیریت جهاد کشاورزی گناباد در سخنانی اعلام کرد: ۲ هزار و ۸۱۷ میلیارد و ۷۲۰ میلیون ریال اعتبار در ۹ سرفصل طی سال جاری به این بخش تخصیص یافت.

قربانی این سخنان را به مناسبت هفته جهاد کشاورزی عنوان کرد و ادامه داد: این اعتبارات در بخشهای مکانیزاسیون بخش کشاورزی، دامدار کارت ، سرمایه در گردش دام و طیور و مشاغل خانگی تخصیص یافت.

معاون فنی مدیریت جهاد کشاورزی گناباد همچنین افزود: بیشترین میزان این اعتبار به میزان هزار و ۵۶۷ هزار و ۷۲۰ میلیون ریال به سرمایه در گردش دام و طیور و کمترین مقدار به میزان ۲۵ میلیارد ریال به بخش مکانیزاسیون کشاورزی تخصیص یافته است.

قربانی در ادامه تصریح کرد: با توجه به سیاست‌های حمایتی دولت سیزدهم قرار است سطح زیر کشت محصولات کشاورزی از جمله گندم، جو و پنبه در سال آینده در این شهرستان ۳۰ درصد افزایش می یابد.

رمضانعلی قاسمی مدیر جهاد کشاورزی گناباد نیز در ادامه متذکر شد: ۶۸۰ میلیارد ریال اعتبار امسال برای بخش فنی و زیربنایی کشاورزی این شهرستان در نظر گرفته شده که ۱۰ میلیارد ریال آن جذب شد.

 قاسمی تاکید کرد: گناباد از نظر جذب اعتبارات فنی جهاد کشاورزی رتبه دوم بین شهرستانهای خراسان رضوی را به خود اختصاص داد همچنین ۲۴ میلیارد ریال نیز برای بازسازی قنوات بهاباد و نوقاب گناباد اختصاص یافته که به تدریج تخصیص می یابد.

مدیر جهاد کشاورزی گناباد اظهار کرد: ۳۷ میلیارد ریال در قالب دامدار کارت و در ۲ مرحله از ابتدای امسال تاکنون برای حمایت از دامداران گناباد تخصیص یافت و با توجه به افزایش بارندگی چند ماه اخیر تولیدات گیاهی گناباد ۳۰ درصد افزایش یافت و افزون بر ۱۲ هزار تن گندم و جو در این شهرستان تولید و برداشت شد.

وی یادآور شد: چهار هزار و ۵۰۰ تن گندم از طریق کشاورزان گنابادی و سایر شهرستانهای جنوبی خراسان رضوی از ابتدای فصل برداشت این محصول تاکنون تحویل سیلوی این شهرستان شده است که این میزان در مقایسه با مدت مشابه پارسال سه برابر افزایش داشت.

قاسمی در خاتمه این سخنان خاطرنشان کرد: با توجه به ظرفیتهای دامپروری گناباد زنجیره تولید شترمرغ و کشتارگاه صنعتی دام و طیور در این شهرستان در حال اجراست.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه