English

اجرای طرح امداد تابستانه اورژانس در خراسان رضوی

رییس مرکز اورژانس دانشگاه علوم پزشکی بیان کرد: استقرار آمبولانس پایگاه‌های جاده‌ای در مکان مناسب در ایام خاص و تا حدامکان در مجاورت حاشیه جاده برای اطمینان خاطر مسافران از برنامه‌های طرح تابستان است.

اجرای طرح امداد تابستانه اورژانس در خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، علی یزدانی رییس مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی مشهد در خبری اعلام کرد: طرح امداد تابستانه اورژانس ۱۱۵ دانشگاه با آمادگی ۱۶۰ پایگاه اورژانس ۱۱۵، در قالب ۶۲ پایگاه جاده‌ای و ۹۸ پایگاه شهری اجرا می‌شود.

یزدانی همچنین در ادامه این خبر اضافه کرد و گفت: آمادگی اورژانس هوایی برای ماموریت‌های برون شهری در ساعات روز در صورت نیاز به انتقال بیماران بدحال از برنامه‌های طرح تابستان است.

رییس مرکز اورژانس دانشگاه علوم پزشکی افزود: استقرار آمبولانس پایگاه‌های جاده‌ای در مکان مناسب در ایام خاص و تا حدامکان در مجاورت حاشیه جاده برای اطمینان خاطر مسافران در برخی ساعات و آمادگی یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و ۲ دستگاه موتورلانس و افزایش تیم‌های نظارتی از دیگر برنامه‌های طرح امداد تابستانی اورژانس ۱۱۵ است.

وی در ادامه تصریح کرد: فعالیت ۲۴ ساعت مرکز پایش مراقبت‌های درمانی (MCMC) دانشگاه علوم پزشکی مشهد با هدف هماهنگی پذیرش و انتقال بیماران از مراکز درمانی تحت پوشش از دیگر برنامه‌های طرح تابستانه است.

رییس مرکز اورژانس دانشگاه علوم پزشکی یادآور شد: مرکز عملیات بحران دانشگاه علوم پزشکی مشهد با هدف ثبت، مدیریت و پیگیری حوادث ویژه با تلفات بالا با هماهنگی EOC شهرستان‌های تابعه فعالیت ۴ ساعته دارد.

یزدانی در خاتمه خاطرنشان کرد: استقرار نماینده اورژانس ۱۱۵ مشهد در ساعات پرترافیک شهر برای نظارت بر ماموریت‌ها و ایجاد مسیر سبز کاهش زمان‌های امداد رسانی به بیماران و مصدومین در ساعات بعد از ظهر و شب در مرکز کنترل ترافیک مشهد مقدس انجام می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه