English

مهدی اله پور:

افزایش سطح آلودگی هوا در کلانشهر مشهد

سرپرست اداره کل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی بیان کرد: از شهروندان گرامی کلانشهر مشهد درخواست می شود که با کاهش رفت و آمد‌های غیرضروری، نقش موثر خود را در بهبود کیفیت هوای این شهر ایفا کنند.

افزایش سطح آلودگی هوا در کلانشهر مشهد

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، مهدی اله پور سرپرست اداره کل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی در خبری اعلام کرد: افزایش سطح آلودگی هوا نسبت به روز قبل، در مشهد مقدس و شاخص آلودگی هوا برای این کلانشهر.

اله پور در ادامه اضافه کرد: شاخص کیفیت هوای مشهد در ۲۴ ساعت گذشته برابر ۱۴۴ ای. کیو. آی که نشانگر هوای آلوده است و شاخص کنونی کیفیت هوای این کلانشهر برابر ۶۶ ای. کیو. آی است که نشانگر هوای سالم می‌باشد.

سرپرست اداره کل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی همچنین افزود: کیفیت هوای مناطق سرافرازان، سمزقند، امامیه، چمن، تقی آباد و الهیه در شرایط آلوده و ناسالم برای تمام گروه ها قرار گرفته است و بقیه مناطق مشهد در شرایط ناسالم و آلوده برای گروه های حساس قرار دارند.

وی همچنین تاکید کرد و گفت: از شهروندان گرامی کلانشهر مشهد درخواست می شود که با کاهش رفت و آمد‌های غیرضروری، نقش موثر خود را در بهبود کیفیت هوای این شهر ایفا کنند.

سرپرست اداره کل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی متذکر شد: افراد مبتلا به بیماری های قلبی یا ریوی، سالمندان و کودکان باید فعالیت های طولانی و سنگین خود را در خارج از منزل کاهش دهند.

اله‌پور در خاتمه این خبر خاطرنشان کرد: قرار گرفتن شاخص کلی کیفیت هوا بین اعداد ۱۰۱ تا ۱۵۰ ای. کیو. آی به معنای آلودگی هوا برای افراد حساس و کودکان محسوب می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه