English

معاون فرهنگی کمیته امداد مازندران:

طرح ۳۱۳ در مازندران اجرا شد

معاون فرهنگی کمیته امداد مازندران گفت: طرح 313 با حضور 16 روحانی طرح هجرت در 20 روستا از 10 شهرستان در مازندران این طرح در مرحله مقدماتی انجام و مشکلات و نیاز خانواده های تحت حمایت شناسایی شده و برای رفع آن اقدام شد.

طرح 313 در مازندران اجرا شد

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، میثم معافی اظهار داشت: این طرح با هدف ایجاد ارتباط مستمر و مؤثر روحانیون با خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد از طریق فعالیت‌های فرهنگی در قالب تبلیغ چهره به چهره و... درصدد تحکیم بنیان خانواده و تقویت باورهای دینی و کنترل آسیب‌های اجتماعی با محوریت مساجد انجام می شود.

وی ادامه داد: در این طرح روحانیون پیگیر مسائل و مشکلات نیازمندان بوده و برای رسیدن این خانواده ها به توانمندی در بخش های مختلف تلاش می کنند.

معاون فرهنگی کمیته امداد مازندران تصریح کرد: این طرح با محوریت روحانیون مساجد روستا و روحانی طرح هجرت با سه شعارمحوری مردمی سازی امور رسیدگی به محرومان که مورد تأکید مقام عظمی ولایت است، مردم محوری _ محله محوری _ مسجدمحوری، اجرا شد.

وی گفت: طرح 313  از سال گذشته آغاز و با ایجاد مراکز نیکوکاری با محوریت روحانیون مساجد روستا و روحانی طرح هجرت که متشکل از تعدادی از خواهران و برادران معتمد محلی است، به شناسایی و مدیریت حل مسائل خانواده محور می پردازند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه