English

ادامه فعالیت سامانه ناپایدار جوی در خراسان رضوی

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی بیان کرد: تا اواخر هفته پدیده غالب جوی وزش باد خواهد بود و دمای امروز هوای مشهد با ۶ درجه کاهش نسبت به روز گذشته به ۳۲ درجه خواهد رسید.

ادامه فعالیت سامانه ناپایدار جوی در خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، آذر رضایی‌پور کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی در خبری اعلام کرد: براساس مدل‌ها و نقشه‌های هواشناسی فعالیت سامانه ناپایدار جوی تا روز دوشنبه در سطح استان ادامه خواهد داشت.

رضایی‌پور در ادامه این خبر اضافه کرد: طی روز گذشته میزان بارش در مشهد ۲۶.۴ میلیمتر گزارش شده، این سامانه ناپایدار تا روز دوشنبه در سطح استان ادامه دارد، این سامانه همچنان با کاهش دما، افزایش ابرناکی، سرعت وزش باد همراه خواهد بود.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی افزود: در این مناطق بارش‌ها توام با رعد و برق، ایجاد رواناب و سیلاب خواهد بود و همچنین تا اواخر هفته پدیده غالب جوی وزش باد خواهد بود که در مناطق بادخیز شدت بیشتری خواهد داشت.

وی همچنین متذکر شد: دمای امروز هوای مشهد با ۶ درجه کاهش نسبت به روز گذشته به ۳۲ درجه خواهد رسید، طی روز گذشته بیشترین میزان بارندگی از قوچان به میزان ۲۸.۴ میلیمتر گزارش شده است. در مشهد نیز میزان بارندگی ۲۶.۴ میلیمتر بوده است.

رضایی‌پور در خاتمه اظهار کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته فریمان، قوچان‌ و مشهد با ۱۵ درجه خنک‌ترین و سرخس با ۴۲ درجه گرم‌ترین شهرستان‌های استان بوده‌اند و طی این مدت بیشترین سرعت وزش باد از سرخس با ۱۰۸ کیلومتر بر ساعت گزارش شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه