English

احمد مرادی؛

باید خط قرمز همه‌ ما مردم باشد

نماینده مردم بندرعباس، قشم، ابوموسی، حاجی‌آباد و خمیر در مجلس شورای اسلامی افزود: باید برای مردم کار کنیم و خط قرمز همه‌ی ما مردم باشد.

باید خط قرمز همه‌ ما مردم باشد

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، احمد مرادی نماینده مردم بندرعباس، قشم، ابوموسی، حاجی‌آباد و خمیر در مجلس شورای اسلامی در مراسم روز محیط زیست در هرمزگان با بیان اینکه از مهندس جعفرپور، مدیرعامل شرکت نفت ستاره خلیج فارس و سایر همکاران که در این پالایشگاه در حال افتخار آفرینی هستند کمال تشکر را دارم گفت: یاد و خاطره شهدای محیط بان باید همواره گرامی داشته شود.

وی با بیان اینکه جهان امانتی است که باید به خوبی مورد استفاده قرار گیرد افزود: اگر خدا را حاضر و ناظر امور خود ببینیم، دست به تخریب نخواهیم زد.

مرادی با اشاره به اینکه افراد بسیاری در صنایع غرب بندرعباس شاغل هستند و سهم بزرگی از تولید کشور در این خطه صورت می‌پذیرد اظهارداشت: اما باید مردم محلی نیز از این صنایع بهره ببرند و دوری از حاشیه در مجموعه‌های صنعتی باید مورد تاکید قرار گیرد

وی با بیان اینکه من به مدیرعامل جدید شرکت نفت ستاره خلیج فارس نیز تاکید کرده‌ام که با تمرکز بر تولید و کار از پرداختن به حاشیه بپرهیزد تصریح کرد: آلایندگی صنایع ما برای مردم مهم است و ما باید از بروز این آسیب‌ها جلوگیری کنیم، اگر سومدیریت صورت گیرد وظیفه‌ی نظارتی ماست که ورود کنیم اما اگر مجموعه‌ای اقدامات خود را به خوبی انجام دهند، حمایت حداکثری ما را همراه خواهند داشت.

نائب رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه اقتصاد کشور و معیشت مردم بدون کار شبانه‌روزی و دوری از حواشی محقق نخواهد شد افزود: منابع طبیعی استان هرمزگان همچون جنگل‌های حرا با همکاری شرکت نفت ستاره خلیج فارس تقویت خواهد شد وستاره خلیج فارس باید روستاهای اطراف پالایشگاه را به صورت ویژه ببیند.

نماینده مردم بندرعباس، قشم، ابوموسی، حاجی‌آباد و خمیر در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم بندرعباس و اعضای شورای شهر امروز نگران وضعیت آلایندگی صنایع هستند و ما باید نسبت به مردم و آینده ی این منطقه حساس باشیم.

وی با بیان اینکه عمر مدیریتی و اداری ما به سرعت پایان می یابد و پس از آن باید مدیران به تبعات تصمیم‌گیری‌ها و اقدامات خود فکر کنند افزود: باید برای مردم کار کنیم و خط قرمز همه‌ی ما مردم باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه