English

مهدی اله‌پور:

هوای مشهد سالم ولی در آستانه آلودگی قرار دارد

سرپرست اداره‌کل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی بیان کرد: از شهروندان گرامی کلانشهر مشهد درخواست می شود که با کاهش رفت و آمد‌های غیرضروری، نقش موثر خود را در بهبود کیفیت هوای این شهر ایفا کنند.

هوای مشهد سالم ولی در آستانه آلودگی قرار دارد

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، مهدی اله‌پور سرپرست اداره‌کل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی در خبری اعلام کرد: هوای شهر مشهد در آستانه آلودگی قرار گرفت.

اله‌پور در ادامه این خبر اضافه کرد: هر چند میانگین شاخص کنونی کیفیت هوای مشهد ۹۱ ای.هوای مشهد؛ در آستانه آلودگی کیو. آی و نشانگر هوای سالم است، اما این شاخص تا رسیدن به وضعیت آلودگی تنها ۱۰ ای. کیو. آی فاصله دارد.

سرپرست اداره‌کل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی افزود: هم اکنون کیفیت هوای چهار منطقه سمزقند، شهید کریمی، امامیه و الهیه کلانشهر مشهد در بیست و یکمین روز خرداد ماه در شرایط آلوده و وضعیت هشدار قرار دارد و کیفیت هوای ۱۸ منطقه دیگر این شهر سالم است.

وی همچنین تاکید کرد و گفت: از شهروندان گرامی کلانشهر مشهد درخواست می شود که با کاهش رفت و آمد‌های غیرضروری، نقش موثر خود را در بهبود کیفیت هوای این شهر ایفا کنند.

اله‌پور در خاتمه خاطرنشان کرد: قرار گرفتن شاخص کلی کیفیت هوا بین اعداد ۱۰۱ تا ۱۵۰ ای. کیو. آی به معنای آلودگی هوا برای افراد حساس و کودکان محسوب می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه