English

حجت‌الاسلام غبیشاوی:

اختصاص تسهیلات کم بهره راه حل مشکل اشتغال در آبادان و خرمشهر است

امام جمعه آبادان اشتغال را یکی از دغدغه‌های اصلی مردم آبادان و خرمشهر دانست و گفت:برای حل مشکل بیکاری در این منطقه نیاز به تسهیلات کم بهره اشتغالزایی است.

اختصاص تسهیلات کم بهره راه حل مشکل اشتغال در آبادان و خرمشهر است

به گزارش خبرگزاری موج خوزستان، حجت‌الاسلام عبدالحسین غبیشاوی دوشنبه در نشست کارگروه توسعه آبادان و خرمشهر با حصور معاون اجرایی رییس جمهور اظهار داشت: بیکاری جوانان و نبود شغل پایدار مشکل اصلی مردم و جوانان در منطقه است که باید برای آن چاره اساسی اندیشیده شود.

وی توجه به طرح های پرورش آبزیان در آبادان را یکی از راهکارهای مناسب برای برطرف کردن مشکل بیکاری عنوان کرد و افزود:با توجه به موقعیت جغرافیایی منطقه اجرای طرح های پرورش ماهی می‌تواند اشتغالزایی خوبی ایجاد کند. 

امام جمعه آبادان رسیدگی به مشکل بیکاری کارگران شرکت عبدالباقی پس از ریزش ساختمان متروپل شد و گفت: برخی از کارگران بیمه بیکاری ندارند و نیاز است مشکل آنها پیگیری شود.

وی خواستار نصب دستگاه آب شیرین کن در شهرستان آبادان برای جلوگیری از تنش آبی در منطقه شد و گفت: آبادان و خرمشهر نیازمند توجه ویژه در زمینه زیرساختهای گردشگری در زمینه راهیان نور با توجه به وجود یادمان های هشت سال دفاع مقدس هستند.

حجت‌الاسلام غبیشاوی بر پشتیبانی از فعالان فرهنگی برای مقابله با تهاجم فرهنگی تاکید کرد و گفت:مساجد و حسینیه ها می‌توانند نوجوانان و جوانان را جذب کنند ولی امکانات موجود جوابگو نیست.

کارگروه توسعه آبادان و خرمشهر با حضور معاون اجرایی رئیس‌جمهور ، استاندار خوزستان و جمعی از مسئولان کشوری و استانی دوشنبه در فرمانداری شهرستان آبادان برگزار شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه