English

استاندار کرمانشاه:

پست در توسعه اشتغال الکترونیک پیشگام باشد

استاندار کرمانشاه با اشاره به توسعه کسب و کارهای الکترونیک و فعالیت های تجاری در فضای مجازی، گفت: اداره پست کشور با توسعه تجارت الکترونیک می‌تواند در اشتغالزایی پیشگام و پیشتاز باشد.

پست در توسعه اشتغال الکترونیک پیشگام باشد

به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه؛ بهمن امیری مقدم در دیدار دکتر لیایی، معاون وزیر و رئیس هیأت‌مدیره و مدیرعامل شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران با اشاره به کارکردهای مختلف اداره پست گفت: این اداره با برنامه های مختلف می تواند در ایجاد اشتغال تاثیرگذار باشد و به روند توسعه تجارت الکترونیک کمک کند.

وی همچنین با تاکید بر توسعه سیستم سورتینگ هوشمند از طریق اداره پست بیان داشت: این موضوع می تواند به ایجاد اشتغال بیشتر کمک کند و از سوی دیگر تسریع در امور پستی را به دنبال دارد.

امیری مقدم گفت: حتماً در جلسات مختلف به ویژه شورای اداری استان مدیران را به حمایت از برنامه های اداره پست به منظور توسعه تجارت الکترونیک و در راستای اشتغالزایی تشویق خواهیم کرد.

استاندار کرمانشاه در ادامه سخنانش گفت: مردم کرمانشاه از دیرباز میزبان زائران عتبات عالیات بوده اند و مردم نه برای تجارت و کسب درآمد بلکه برای مهمان نوازی و ارائه خدمات به این زائرین گرانقدر از یکدیگر سبقت می گرفتند و این موضوع از سالیان گذشته برای مردم کرمانشاه به یادگار مانده است.

امیری مقدم با اشاره به حضور مستقیم استان در طول هشت سال جنگ تحمیلی بیان داشت: جنگ در کرمانشاه شروع شد و در این استان نیز به اتمام رسید بنابراین کرمانشاه در طول هشت سال جنگ تحمیلی حضوری مستقیم داشت که همین موضوع منجر به از دست رفتن بسیاری از بسترهای توسعه ای در استان شد لذا در حال حاضر همه وظیفه داریم که نهایت اهتمام خود را برای ارائه خدمات بهتر و کمک به روند توسعه ای کرمانشاه بکار بگیریم.

استاندار کرمانشاه با بیان اینکه شهر کرمانشاه یک کلانشهر و دارای ظرفیت ها و توانمندی های مختلف است، تصریح کرد: در کرمانشاه تلاش خواهیم کرد تا افراد ولایی، جهادی، انقلابی و مومن مشغول به خدمت در استان شوند و باید با تمام جدیت و با استفاده از امکانات دولتی و بخش خصوصی در راستای توسعه بیش از پیش کرمانشاه گام برداریم.

وی ادامه داد: چنانچه در کارها علاقه و تعصب به استان و ایران داشته باشیم بدون شک کارها و برنامه ها با سرعت بیشتری دنبال و منجر به شکوفایی روزافزون خواهد شد.

امیری مقدم گفت: خوشبختانه همواره مردم استان در اجرای برنامه های مختلف همگام و همراه هستند و اخیراً در اجرای طرح تحول اقتصادی و هدفمندسازی یارانه ها نیز نهایت همکاری را داشتند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه