English

محمد توکلی:

چند ده هزار خادم و خادمیار آماده میزبانی از زائران حرم رضوی

معاون اماکن متبرکه حرم مطهر رضوی بیان کرد: آیین غبارروبی، گل‌آرایی و عطرافشانی مزار شهدا در بهشت ثامن صحن‌های قدس، آزادی و جمهوری از دیگر برنامه‌های حرم مطهر رضوی "ع" می باشد.

چند ده هزار خادم و خادمیار آماده میزبانی از زائران حرم رضوی

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، محمد توکلی معاون اماکن متبرکه حرم مطهر رضوی در خبری اعلام کرد: ۱۶۰ هزار خادم و خادمیار رضوی مهیای پذیرایی از زائران در ایام دهه کرامت هستند.

توکلی در ادامه این خبر اضافه کرد: امسال همزمان با ایام دهه کرامت، با اجرای ۳۷ برنامه ویژه و متنوع، شادی مؤمنانه و۱۶۰ هزار خادم و خادمیار، آماده میزبانی از زائران امام رئوف نشاط عمومی را بین زائران و مجاوران به ارمغان خواهیم آورد.

معاون اماکن متبرکه حرم مطهر رضوی همچنین متذکر شد: اجرای این برنامه‌ها در سه حوزه حرم مطهر رضوی، شهر مشهد و سطح ملی برنامه‌ریزی شده است و یکی از برنامه‌های حرم مطهر رضوی طبق سنت دیرینه، مراسم تحویل کشیک و اجرای مراسم خطبه است .

وی همچنین با اشاره به دیگر مراسم این ایام اظهار کرد: آیین غبارروبی، گل‌آرایی و عطرافشانی مزار شهدا در بهشت ثامن صحن‌های قدس، آزادی و جمهوری از دیگر برنامه‌های حرم مطهر رضوی "ع" می باشد.

معاون اماکن متبرکه حرم مطهر رضوی در ادامه این اطلاع رسانی یادآور شد در این ایام مبارک بارگاه نورانی ثامن الحجج (ع) مزین به گل‌هایی است که توسط تولیدکنندگان گل به این آستان اهدا شده  است.

توکلی در خاتمه تصریح کرد: در صبح میلاد حضرت رضا (ع) آیین نقاره‌نوازی با حضور تولیت آستان قدس رضوی  از ساعت ۶ تا ۸ و نیم صبح با سخنرانی، بیان معارف و مولودی‌خوانی توسط ذاکران اهل بیت (ع) برگزار می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه