English

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان خبر داد:

توقیف سواری هیوندا با سرعت ۱۷۴ کیلومتر بر ساعت در اصفهان

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان از توقیف یک دستگاه خودروی سواری هیوندا که با سرعت 174 کیلومتر بر ساعت در یکی از بزرگراه های شهر اصفهان خبر داد.

توقیف سواری هیوندا با سرعت 174 کیلومتر بر ساعت در اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سرهنگ محمدرضا محمدی بیان داشت: کارشناسان پلیس راهور استان اصفهان با رصد هوشمندانه دوربین های ثبت تخلفات سطح شهر اصفهان متوجه سرعت جنون آمیز یک دستگاه خودروی سواری هیوندا در بزرگراه شهید ردانی پور شدند.

وی با بیان اینکه خودروی مذکور با سرعت 174 کیلومتر برساعت در این بزرگراه تردد می کرد اظهار داشت: بلافاصله و در وقت اول اداری امروز راننده متخلف به پلیس راهور استان احضار و علاوه بر توقیف خودرو و اعمال جریمه 200 هزار تومانی و همچنین اعمال 10 نمره منفی ، وی نیز به مرجع قضائی معرفی شد.

پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان اصفهان، سرعت جنون آمیز این گونه رانندگان را بازی با جان مردم توصیف کرد و گفت: برخورد بدون اغماض با رانندگان حادثه ساز در دستور کار ویژه پلیس قرار دارد و کسانی به احضار خود از سوی پلیس توجه نکنند خودروی آنها به صورت سیستمی توقیف می شود و بنابر این در هرکجای کشور که تردد کنند توسط ماموران متوقف شده و باید برای تعیین تکلیف خود به پلیس راهو استان اصفهان مراجعه کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی