English

رئیس پلیس راهور استان اصفهان خبر داد:

ضبط گواهینامه ۲۰۴ راننده متخلف طی هشت ماهه گذشته در اصفهان

رئیس پلیس راهور استان گفت: از ابتدای امسال تاکنون 204 گواهینامه راننده متخلف در اصفهان ضبط و نمره منفی به آنها تعلق گرفته است.

ضبط گواهینامه 204 راننده متخلف طی هشت ماهه گذشته در اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سرهنگ محمدرضا محمدی در دومین شورای راهبری کاهش تصادفات اظهار داشت: سال گذشته 123 هزار و 953 گواهینامه تمدید و 7 ماهه ابتدایی امسال 56 هزار و 274 گواهینامه تمدید شده ، سال قبل 227 هزار و 805 آزمون آیین نامه برگزار و طی 7 ماهه اول امسال 93 هزار و 500 آزمون برگزار شد.

وی افزود: با رانندگانی که قوانین را رعایت نمی کنند و باعث به خطر افتادن جان خود و دیگران می شوند برخورد قاطع و قانونی می شود بطوری که از ابتدای امسال تاکنون 204 گواهینامه ضبط و نمره منفی به آنها تعلق گرفته است.

این مقام انتظامی گفت: استان اصفهان از نظر جمعیتی رتبه سوم کشوری در وقوع تصادفات درون شهری را به خود اختصاص داده است.

وی با اشاره به اینکه در خصوص تصادفات فوتی طی 7 ماهه ابتدای امسال با 9 درصد کاهش نسبت به مدت مشابه سال گذشته روبرو بوده ایم افزود: شهرستان های اصفهان، گلپایگان، شاهین شهر،مبارکه،خمینی شهرو شهرضا بیشترین آمار وقوع تصادفات فوتی و جرحی درون شهری را به خود اختصاص داده اند.

رئیس پلیس راهور اصفهان ادامه داد: 158 نقطه حادثه خیز درون شهری در استان اصفهان وجود داشت که 20 نقطه آن رفع شد و متاسفانه از ابتدای سال تاکنون در 138 نقطه باقیمانده 32 نفر در اثر وقوع تصادف جان خود را از دست داده اند و یک هزار و 15 نفر مجروح شده اند.

این مقام انتظامی بیان داشت: پلیس راهور اصفهان طی سال 99 ، 291 هزار و 469 و در 7 ماهه ابتدایی امسال 164 هزار و 340 پلاک تعویض کرده که 670 مورد اینترنتی بوده است.

محمدی ادامه داد: بیشترین تصادفات از ساعت 4 الی 8 شب اتفاق می افتد و عدم توجه به جلوو عدم رعایت حق تقدم نیز بیشترین علت وقوع تصادفات درون شهری است.

این مقام انتظامی روزهای شنبه و چهارشنبه را پرحادثه ترین روزهای وقوع تصادفات دانست و اظهار داشت: متاسفانه موتورسواران 18 تا 25 ساله و عابران 55 تا 70 سال بیشترین جانباختگان تصادفات درون شهری هستند.

رئیس پلیس راهور اصفهان خاطر نشان کرد: پلیس راهور با راه اندازی دوربین های ثبت تخلف، خودروهای ثبت تخلفات رانندگی، ارتقای فرهنگی ترافیکی شهروندان از طریق آموزش های مختلف ، ساماندهی ناوگان حمل و نقل بار ومسافر ، آشکاری سازی نقاط حادثه خیز و اقدام برای رفع آنها ، فعال سازی پیست موتورسواری در شهرستان اصفهان ، استقرار تیم های فوریت های پزشکی و امدادی از جمله جرثقیل ها و یدک کش ها در بزرگراه ودیگر اقدامات در راستای کاهش وقوع تصادفات گام های موثری برداشته است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه