English

وزیر ورزش و جوانان در هریس:

احداث زمین چمن مصنوعی در هریس به زودی از منابع اعتبار ملی آغاز می‌شود

وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه نباید دغدغه جوانان شهرستان هریس نبود سالن‌ و اماکن ورزشی باشد، قول ایجاد چمن مصنوعی زمین فوتبال مجموعه ورزشی تختی هریس را داد و گفت: احداث این زمین چمن به زودی از منابع اعتبار ملی آغاز می‌شود.

احداث زمین چمن مصنوعی در هریس به زودی از منابع اعتبار ملی آغاز می‌شود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج آذربایجان شرقی، سید حمید سجادی در جلسه شورای اداری شهرستان هریس اظهر داشت:حدود چهار هزار سازمان مردم نهاد فعال در کشور داریم و حدود ۵۰۰ سمن دیگر نیز به زودی به این جمع اضافه می‌شود .

وی افزود: سمن ها ظرفیت خوبی برای فعالیتهای جوانان در زمینه های مختلف اقتصادی، علمی، فرهنگی، ایثار و شهادت است.

سجادی ادامه داد: در بیانیه گام دوم انقلاب رهبر معظم انقلاب بر تشکیل هیئت های اندیشه ورزش در وزارتخانه ها تاکید کرده اند که معاونت های مختلف به ویژه معاون جوانان در این زمینه اهتمام دارد.

وزیر ورزش و جوانان تاکید کرد: ما با برخی سازمان‌ها تفاهم نامه هایی منعقد کردیم که بتوانیم در راستای بهره‌گیری از امکانات سخت افزاری امور جوانان و حتی ورزش برای مناطق کم برخوردار استفاده کنیم.

وی ضمن تشکر از مدیران و مسئولان شهرستان هریس که گزارش جامع و کاملی از مشکلات مردم ارایه کردند، افزود: در این سفر درخواست جوانان غیور و انقلابی شهرستان را اجرایی خواهیم کرد.

سجادی تاکید کرد: مدیران کل استان‌ها باید اهداف ورزش و جوانان را با سمت و سوی اهداف کل کشور پیش ببرند.

وی با بیان اینکه نباید دغدغه جوانان شهرستان هریس نبود سالن‌ و اماکن ورزشی باشد، قول ایجاد چمن مصنوعی زمین فوتبال مجموعه ورزشی تختی هریس را داد و گفت: احداث این زمین چمن به زودی از منابع اعتبار ملی آغاز می‌شود.

نماینده شهرستان هریس هم گفت: متاسفانه عدم تخصیص اعتبار لازم برای اتمام پروژه‌های شهرستان باعث شده است تا مردم شریف شهرستان از نعمت‌های این پروژه‌ها بدون بهره بمانند.

احمد محرم زاده اظهار امیدواری کرد: در این سفر راهکاری برای حل این مشکلات به دست آید.

وزیر ورزش و جوانان که در قالب سفرهای استانی به همراه هیات دولت به آذربایجان شرقی سفر کرده است امروز از سد آرباطان هریس دیدن کرد و در جریان مشکلات این سد قرار گرفت.

وی همچنین از نیروگاه برق شهرستان هریس نیز بازدید کرد.  

بازدید از طرح‌های کشاورزی، صنعتی و تولیدی شهرستان اهر از دیگر برنامه‌های وزیر ورزش و جوانان در استان آذربایجان‌شرقی است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه