English

وزیر ورزش و جوانان:

تکمیل ورزشگاه پوریای کمک بزرگی به فوتبال تالش است

وزیر ورزش و جوانان و نماینده ویژه رئیس جمهور در جلسه شورای اداری تالش با اشاره به محبوبیت تیم های فوتبال در گیلان گفت: تیم فوتبال وزیر ورزش و جوانان و نماینده ویژه رئیس جمهور در شهرستان تالش در جلسه شورای اداری این شهرستان با اشاره به محبوبیت تیم های فوتبال در استان گیلان گفت: تیم فوتبال چوکای تالش نیز در این منطقه‌ محبوب است و تکمیل ورزشگاه پوریای ولی کمک بزرگی برای بحث فوتبال منطقه است. نیز در این منطقه‌ محبوب است و تکمیل ورزشگاه پوریای ولی کمک بزرگی برای بحث فوتبال منطقه است.

تکمیل ورزشگاه پوریای کمک بزرگی به فوتبال تالش است

به گزارش خبرگزاری موج، سید حمید سجادی در جلسه شورای اداری شهرستان تالش اظهار داشت: به دلیل گردشگر پذیر بودن این شهرستان و میزان بالای عبور و مرور از این مسیر، کنارگذر تالش یکی از موارد ضروری برای روان سازی تردد در این شهرستان است.

 وی در زمینه تکمیل پروژه ورزشگاه پوریای ولی افزود: این ورزشگاه یکی از اهداف ارزشمند ما است و انشاالله با تکمیل این ورزشگاه به سرانه ورزشی استان افزوده می شود.

سجادی اظهار کرد: به طور متوسط در کشور در حدود ۰.۷۵ سرانه ورزشی داریم که باید این سرانه افزایش یابد.

وی با اشاره به محبوبیت تیم های فوتبال در استان گیلان گفت  تیم فوتبال چوکای تالش نیز در این منطقه‌ محبوب است و تکمیل ورزشگاه پوریای ولی کمک بزرگی برای بحث فوتبال منطقه است.

وزیر ورزش و جوانان در زمینه احداث کارخانه کمپوست اذعان داشت: این خواسته مردم تالش در شورای اداری امروز در استانداری گیلان با حضور ریاست جمهوری گزارش داده خواهد شد.

نماینده ویژه رئیس جمهور در شهرستان تالش ادامه داد: امیدوارم سفرهای استانی رئیس جمهور موجب خیر و برکت برای مردم استان‌ها شود و باعث مودت و همدلی بین مردم و مسئولین شود.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه