English

محمدرضا سبزعلی:

خدمت‌رسانی امانات بارگاه ملکوتی امام هشتم (ع) در دهه کرامت

رییس اداره امانات و اشیای پیدا شده حرم مطهر رضوی بیان کرد: خدمت‌رسانی ۱۶ دفتر امانات بارگاه ملکوتی امام هشتم (ع) در دهه کرامت ۹ دفتر امانات نقدی و اشیای ارزشمند در حرم مطهر رضوی(ع).

خدمت‌رسانی امانات بارگاه ملکوتی امام هشتم (ع) در دهه کرامت

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، محمدرضا سبزعلی رییس اداره امانات و اشیای پیدا شده حرم مطهر رضوی در خبری اعلام کرد: خدمت‌رسانی ۱۶ دفتر امانات بارگاه ملکوتی امام هشتم (ع) در دهه کرامت ۹ دفتر امانات نقدی و اشیای ارزشمند در ورودی‌های حرم مطهر و صحن‌های انقلاب اسلامی، جمهوری اسلامی و آزادی و رواق دارالحجه، آماده دریافت و استرداد وجوه نقد، طلاجات، مدارک و سایر اشیای ارزشمند ارادتمندان حضرت رضا (ع) از جمله گوشی تلفن همراه است.

سبزعلی ادامه داد: ارائه خدمات شارژ تلفن همراه یکی دیگر خدمات این دفاتر است و همچنین خدمت شارژ تلفن همراه در ۴ جایگاه ویژه در رواق‌های امام خمینی (ره)، شیخ طوسی و شیخ حُر عاملی به زائران و مجاوران ارائه می‌شود.

رییس اداره امانات و اشیای پیدا شده حرم مطهر رضوی افزود: ۱۶ دفتر در حوزه امانات وسایل همچون کیف و چمدان و تحویل صندلی چرخدار امانی نیز در ۱۰ ورودی اصلی و فرعی این بارگاه نورانی فعالیت می‌کند به طوری که در برخی از ورودی‌های اصلی دو دفتر امانات وسایل فعال است.

وی تصریح کرد: ۷ دفتر از دفاتر حوزه امانات به ارائه خدمات تحویل صندلی چرخدار امانی برای استفاده زائران سالمند و توان‌یاب اختصاص دارد که این دفاتر در ورودی‌های اصلی و پارکینگ‌های ۳ و ۱ فعال است.

رییس اداره امانات و اشیای پیدا شده حرم مطهر رضوی اضافه کرد: این دفاتر در برخی ورودی‌ها به صورت مجزا خدمات‌رسانی می‌کنند، به طور مثال در ورودی شیخ طوسی، ۲ دفتر جداگانه برای تحویل صندلی چرخدار و امانت وسایل وجود دارد، اما در ورودی‌های زیرسطحی در پارکینگ‌ها فقط دفتر تحویل صندلی چرخدار وجود دارد که خدمات امانات وسایل را هم انجام می‌دهند.

سبزعلی با اشاره به اقدامات این اداره با توجه به افزایش تشرف زائران در ایام دهه کرامت نیز خاطرنشان کرد: ظرفیت صندلی چرخدار امانی حرم مطهر بیش از ۳۰۰ صندلی چرخدار بود که در این ایام به هزار و ۷۰۰ صندلی چرخدار امانی رسیده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه