English

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام:

خانواده های معظم شهدا و ایثارگران شایسته تکریم و احترام هستند

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام در دیدار با رئیس کل جدید دادگستری استان ایلام خاطر نشان ساخت: خانواده های معظم شهدا و ایثارگران شایسته تکریم و احترام هستند و همواره باید کرامت آنان حفظ گردد.

خانواده های معظم شهدا و ایثارگران شایسته تکریم و احترام هستند

به گزارش خبرگزاری موج ایلام، جمال اسدی در این دیدار که جمعی از معاونین و کارکنان بنیاد نیز حضور داشتند، ضمن تبریک انتصاب به رئیس کل دادگستری استان، اظهار داشت: با توجه به خدمات بنیاد شهید و امور ایثارگران ، از این رو فعالیت های این سازمان در جهت خدمت به خانواده های معظم شهدا و ایثارگران با دستگاه های بسیاری مرتبط است که یکی از مهمترین آنها خدمات بنیاد در حوزه حقوقی است.

 وی بر دیدار با خانواده های معظم شهدا و ایثارگران تاکید کرد و گفت: برابر دستورالعمل ابلاغ شده، همه دستگاه ها مکلف به دیدار و تجلیل از خانواده های معظم شهدا و ایثارگران هستند و امیدواریم در دوران مدیریت جدید دادگستری استان، دیدار با جامعه معزز ایثارگری به ویژه ایثارگران شاغل در دادگستری با حضور نماینده بنیاد، بیش از پیش در دستور کار این دستگاه قرار گیرد.

مدیرکل بنیاد استان ایلام بر منزلت و جایگاه خانواده های معظم شهدا و ایثارگران در جامعه اشاره کرد و خاطر نشان ساخت: خانواده های معظم شهدا و ایثارگران شایسته تکریم و احترام هستند و همواره باید کرامت آنان در جامعه حفظ شود.

رئیس کل دادگستری استان نیز در این دیدار گفت: رسیدگی به ایثارگران وظیفه اخلاقی همه مسئولان است و توجه به جایگاه ایثارگران در دادگستری از اهمیت بسیاری برخوردار است، چرا که تعداد بسیاری از کارکنان این دستگاه نیز به نوعی خود عضوی از جامعه معزز ایثارگری هستند.

 عمران علیمحمدی با تقدیر از تلاش های بنیاد در جهت خدمت به خانواده های معظم شهدا و ایثارگران و رفع مشکلات آنان، بیان کرد: وظیفه بسیار خطیر و با اهمیتی بر عهده مجموعه بنیاد شهید و امور ایثارگران قرار دارد و قلب کارکنان بنیاد، همواره سرشار از نور الهی است، چرا که به کسانی خدمت می کنند که عزیزترین قشر جامعه هستند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه