English

سرمایه گذاری در بخش فرآوری مواد معدنی،از اهداف دولت در کردستان است

استاندار کردستان گفت: تاکید ما در زمینه سرمایه‌گذاری به ویژه در فراوری مواد معدنی تکمیل زنجیره‌ها و ایجاد زنجیره ارزش این مواد در استان است.

سرمایه گذاری در بخش فرآوری مواد معدنی،از اهداف دولت در کردستان است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان، اسماعیل زارعی‌کوشا پیش از ظهر امروز در مراسم افتتاح طرح تحول زمین‌شناسی و اکتشاف دخایر معدنی کشور در کردستان اظهار کرد: اجرای طرح تحول زمین‌شناسی و اکتشاف مواد معدنی استان کردستان از امروز رسما در کردستان اجرایی می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم در کمتر از یک سال علاوه بر همه برکات و مزایایی که این طرح از جمله پرورش نیروهای انسانی در این حوزه دارد، بتوانیم داشته‌های خود را از حیث ذخایر معدنی به خوبی شناسایی کنیم و از نتایج این پیمایش طرح ژئوفیزیک هوایی در زمینه توسعه سرمایه‌گذاری و اکتشافات معدنی و ایجاد اشتغال و خلق ثروت و افزایش سطح درآمد عمومی در استان بهره بگیریم.

استاندار کردستان اظهار کرد: استان کردستان داری معادن غنی است و 18 ماده معدنی در این استان شناسی شده است.

وی افزود: شاهدیم در برخی از موارد سرمایه‌گذاری‌های عمده و خوبی انجام شده است و امیدواریم در پهنه دیواندره شاهد یک فعالیت‌های جدی در حوزه سرمایه‌گذاری معدنی باشیم.

استاندار کردستان گفت: تاکید ما در زمینه سرمایه‌گذاری به ویژه در فراوری مواد معدنی تکمیل زنجیره‌ها و ایجاد زنجیره ارزش این مواد در استان است.

وی با بیان اینکه تفاهم‌نامه‌ای با مجموعه‌های سرمایه‌گذاری‌های عمده کشور در همین راستا انجام شده است، عنوان کرد: امیدواریم یک حرکت بسیار خوبی را در حوزه سرمایه‌گذاری و رونق اقتصاد استان داشته باشیم.

زارعی کوشا اظهار کرد: هماهنگی و همراهی بیش از پیش با مجموعه سازمان زمین‌شناسی در راستای پیشبرد اهداف از سوی تمام متولیان امر و دستگاه‌های ذیربط ضروری است.

وی با بیان اینکه امیدواریم از فرصتی که برای استان فراهم شده بهترین استفاده کنیم، از پیگیری نمایندگان مجلس در راستای تحقق اهداف و برنامه‌های اشتغالزا و تقویت اقتصادی در استان تقدیر کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه