English

زارعی کوشا خبر داد:

۷۷۰ میلیارد تومان پروژه انتقال آب سد آزاد به سنندج تامین شد

استاندار کردستان اظهار کرد: برای انتقال آب از سد آزاد به تصفیه خانه سنندج تامین اعتبار 770 میلیارد تومانی انجام شده است.

770 میلیارد تومان پروژه انتقال آب سد آزاد به سنندج تامین شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان، اسماعیل زارعی‌کوشا امروز در جلسه بررسی پروژه احداث خط انتقال آب از سد آزاد به تصفیه‌خانه سنندج که با حضور مجری طرح سدهای آزاد و ژاوه برگزار شد، گفت: تاکنون 470 میلیارد تومان به صورت نقد و اسناد خزانه به پروژه انتقال آب به سنندج تزریق شده و 300 میلیارد تومان دیگر نیز تامین شده است.

استاندار کردستان با بیان اینکه هم‌اکنون همه اعتبار مورد نیز این طرح مهم تامین شده است، ابراز امیدواری کرد: پیمانکار پروژه که دارای رکوردهای قابل تحسین در اجرای پروژه‌های آبرسانی در کشور است بتواند در کمترین زمان ممکن این طرح را به اتمام برساند.

زارعی‌کوشا درخواست مردم برای رفع طعم و بوی آب سنندج را خواسته‌ای برحق دانست و افزود: در شرایط دشوار اقتصادی کشور همه تلاش خود را برای تامین اعتبار این پروژه به کار گرفتیم و امروز بحمدالله در این خصوص مشکلی وجود ندارد.

استاندار کردستان اضافه کرد: هم‌اکنون دغدغه رفع مشکل آب سنندج به یکی از مهمترین خواسته‌های مردم تبدیل شده است و از پیمانکار پروژه می‌خواهم برای جبران زمان از دست رفته، کار در این پروژه را سه شیفته کند.

زارعی‌کوشا تاکید کرد: مجریان پروژه و مدیران مرتبط به صورت هفتگی گزارش عملکرد و پیشرفت خود در این پروژه را اعلام کنند.

مجری طرح سدهای آزاد و ژاوه نیز در این جلسه پیشرفت خط انتقال آب از سد آزاد به تصفیه‌خانه سنندج را 54 درصد عنوان کرد و گفت: تامین بخش زیادی از لوله مورد نیز انجام و در حال ساخت و انتقال به داخل پروژه است.

علیزاده تامین مالی پروژه خط انتقال آب به سنندج را مرهون تلاش‌ها و پیگیری‌های استاندار کردستان دانست و گفت: با پیگیری استاندار امکان استفاده از ماده 56 برای تامین مالی پروژه‌ها توسط بانک‌ها فراهم شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه