English

استاندار کردستان:

با جوانان کردستان را به سمت پیشرفت و تعالی خواهیم برد

استاندار کردستان گفت: کردستان با اتکا به جوانان نخبه و خوش‌فکر و پرتوان و بسیجی خودش، جزو استان‌های پیشگام خواهد بود و با جوانان، کردستان مسیر پیشرفت و اعتلا را پیش می‌گیرد.

با جوانان کردستان را به سمت پیشرفت و تعالی خواهیم برد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان، اسماعیل زارعی‌کوشا صبح امروز در گردهمایی بزرگ بسیجیان شهرستان با عنوان رزمایش اقتدار بسیج که در سالن آزادی سنندج برگزار شد، اظهار داشت: آنچه در هفته بسیج و بازخوانی و بازنگری منویات امام در رابطه با این شجره طیبه نکته مهمی است عنوانی است که در فرمان تشکیل بسیج فرمودند.

استاندار کردستان تصریح کرد: امام راحل بسیج مستضعفین و گستره آن را به مکان و جایی خاص و حتی جهان اسلام و مرزهای کشور محدود نکردند و این آرمان بلند بسیج است و تمام کسانی که در راه عدالت و آزادی و در مسیر توحید قدم برداشتند و مستضعف واقع شدند، مخاطب پیام امام در تشکیل بسیج مستضعفین هستند.

زارعی‌کوشا عنوان کرد: چتر بسیج پرافتخار و سایه‌گستر بر روی همه انسان‌های آزاده عالم است و نگاه ما نسبت به بسیج باید متناسب با نگاه امام(ره) نسبت به این شجره طیبه باشد و هفته بسیج فرصتی برای بازنگری و مرور و تقویت نقاط ضعف و مسیر آینده را با قوت بیشتر به سمت جلو قدم برداریم.

وی عنوان کرد: همانگونه که رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم انقلاب فرمودند، با تجربه گذشته، آینده را ترسیم می‌کنیم، در کردستان نیز در یک نقطه شروع واقع شده‌ایم.

زارعی‌کوشا یادآوری کرد: اکنون که با بصیرت مردم و به برکت خون شهیدان این فضا فراهم شده که جریان انقلابی در قوای سه‌گانه مسنددار شوند، در خدمت به مردم و پیشرفت همه جانبه استان تلاش خواهیم کرد.

استاندار کردستان ادامه داد: کردستان با اتکا به جوانان نخبه و خوش‌فکر و پرتوان و بسیجی خودش، جزو استان‌های پیشگام خواهد بود و با جوانان، کردستان مسیر پیشرفت و اعتلا را پیش می‌گیرد.

وی در ادامه افزود: شهید مطهری امام را داشتن به ایمان به هدف، ایمان به راه و ایمان به کلام و مسیری که در پیش گرفته، عنوان کرده است و امید است ما با این ویژگی‌ها قدم برداریم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه