English

پوشش ۸۰ درصدی اینترنت پرسرعت در کردستان

استاندار کردستان از پوشش 80 درصدی اینترنت پرسرعت در استان خبر داد و گفت: امیدواریم در فرصت باقی مانده تا پایان دولت این میزان به 90 درصد برسد و شاهد توسعه هرچه بیشتر مناطق روستایی باشیم.

پوشش 80 درصدی اینترنت پرسرعت در کردستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان، بهمن مرادنیا صبح امروز سه شنبه در مراسم افتتاح هفت سایت تلفن همراه با تکنولوژی 3G/4G که به صورت همزمان و ویدیو کنفرانس در استان به بهره‌برداری رسید، اظهار کرد: دولت در روزهای پایانی خدمت خود، با تمام قدرت در نقاط مختلف از جمله در روستاها به مردم خدمات‌رسانی می‌کند.

وی تصریح کرد: زیرساخت‌های اینترنتی و تلفن همراه در زندگی امروزه و نقش آن در توسعه مناطق روستایی اهمیت زیادی دارد از این رو توجه به این بخش بسیار ضروری است.

 استاندار کردستان افزود: 26 روستای استان در شهرستان‌های سنندج، بانه، بیجار و سروآباد امروز در آستانه عید سعید قربان از اینترنت پرسرعت و پوشش تلفن همراه بهره‌مند شدند.

مرادنیا خدمات اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات در زمینه ارتقای پوشش تلفن همراه و اینترنت در روستاهای استان را قابل تقدیر خواند و گفت: با راه‌اندازی این 26 سایت حدود 10 هزار نفر در روستاهای استان، از فناوری اینترنت پرسرعت و پوشش تلفن همراه بهره‌مند شدند که کار بسیار ارزشمندی است.

وی از پوشش 80 درصدی اینترنت پرسرعت در استان خبر داد و اضافه کرد: امیدواریم در فرصت باقی مانده تا پایان دولت این میزان به 90 درصد برسد و شاهد توسعه هرچه بیشتر مناطق روستایی باشیم.

 استاندار کردستان در پایان افزود: خدمات دولت تدبیر وامید در حوزه زیرساخت‌های ارتباطی و مخابراتی استان چشمگیر بوده و قابل قیاس با گذشته و دولت‌های قبل نیست.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه