English

بهره‌برداری طرح بهسازی جاده قدیم قم- کاشان

رییس اداره نگهداری راه‌های اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای قم از بهره‌برداری طرح بهسازی جاده قدیم قم- کاشان خبر داد.

بهره‌برداری طرح بهسازی جاده قدیم قم- کاشان

به گزارش خبرگزاری موج قم، عباس شکوری در این زمینه افزود: با توجه به ضرورت اولویت‌بندی‌های ملحوظ در صیانت و ارتقاء سطح سرویس راه‌های شریانی استان قم، طی ۲ سال گذشته، در قالب  طرحی پیمانی نسبت به بهسازی ۱۰ کیلومتر از محور قدیم قم- کاشان اقدام شد.

وی با بیان این‌که این طرح در ۲ فاز اجرایی شد، اضافه کرد: عملیات اجرایی فاز نخست طرح از سال ۹۹ به طول ۵.۸ کیلومتر آغاز شد که از ابتدای چهار خطه محور قدیم قم- کاشان به سمت پل بقیع امتداد دارد و در  سال ۱۴۰۰ مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

وی ادامه داد: عملیات اجرایی فاز دوم در اردیبهشت‌ماه سال ۱۴۰۱ آغاز شد و در بازه زمان اعلامی، در پنجم خردادماه امسال تکمیل شد و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

شکوری طول مسیر اجرایی فاز دوم را ۵.۱ کیلومتر اعلام کرد و افزود: برای اجرای این پروژه، در مجموع اعتباری بالغ بر ۱۷۰ میلیارد ریال(با احتساب تعدیل) تخصیص یافته بود که از محل اعتبارات سازمان راهداری حمل‌ونقل جاده‌ای تامین شده است.

وی به مشخصات فنی پروژه اشاره و تصریح کرد: با توجه به مطالعات صورت گرفته، متناسب با وضعیت رویه راه، نسبت به اجرای عملیات بهسازی در قالب تراش رویه، لکه‌گیری هندسی و روکش آسفالت در هر دو فاز طرح اقدام شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه