English

طرح بهسازی محور وشنوه - دستگرد در این استان عملیاتی شد

معاون راهداری قم گفت: طرح بهسازی محور وشنوه - دستگرد در این استان عملیاتی شد.

طرح بهسازی محور وشنوه - دستگرد در این استان عملیاتی شد

به گزارش خبرگزاری موج قم، محمدرضا زیدآبادی افزود: از آنجا که شهرستان کهک و توابع آن، در زمره مناطق ییلاقی گردشگری استان بوده و محورهای برون‌شهری آن شاهد ترافیک چشمگیری به‌ویژه در ایام پایانی هفته و روزهای تعطیل است، ارتقای سطح سرویس راه‌های آن، در اولویت‌های اجرایی اداره‌کل متبوع قرار دارد.

وی ادامه داد: با توجه به مطالعه‌های میدانی صورت گرفته، طرح بهسازی محور روستایی وشنوه - دستگرد  به دلیل فرسودگی آسفالت و تردد چشمگیر محور، در دستور کار قرار گرفت.

معاون راهداری قم در رابطه با اندازه مسیر طرح نیز بیان داشت: طول راه قریب ۳.۵ کیلومتر و عرض آن هم به طور متوسط ۵.۵ متر است.

زیدآبادی به مشخصه‌های فنی طرح اشاره و تصریح کرد: طرح بهسازی محور وشنوه - دستگرد در قالب عملیات لکه گیری هندسی، درزگیری با قیر پلیمری و روکش آسفالت در حال اجرا می‌باشد.

معاون راهداری قم در مورد اعتبار این طرح نیز گفت: میزان اعتبار تخصیصی آن بالغ بر ۲۵ میلیارد ریال است.

 زیدآبادی به بازه زمانی اجرا و تکمیل طرح بهسازی محور وشنوه - دستگرد، اشاره و تصریح کرد: به دلیل آمد و شد چشمگیر محور که ضرورت تسریع در اجرای این طرح را دوچندان می‌کند این طرح تاپایان فروردین ماه به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی ضمن تاکید بر ضرورت رعایت جوانب ایمنی توسط کاربران جاده‌ای بیان کرد: پایبندی به مقررات ترافیکی، به‌ویژه توسط رانندگانی که از محل اجرای طرح‌های عمرانی تردد می‌کنند، ضمن کاهش چشمگیر حوادث، موجب تسریع در روند اجرا و تکمیل طرح‌ها می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه