English

اجرای طرح بهسازی محورهای روستایی دهستان قمرود قم

معاون فنی وراههای روستایی اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای قم از اجرای طرح بهسازی محورهای روستایی دهستان قمرود قم خبرداد.

اجرای طرح بهسازی محورهای روستایی دهستان قمرود قم

به گزارش خبرگزاری موج قم، محمدرضا زیدآبادی افزود: این طرح در محورکاج به طول ۵/۵ کیلومتر ومحور قشلاق البرز به طول یک کیلومتر و با اعتباری بالغ بر ۴۶ میلیارد ریال به اجرا در خواهد آمد.

معاون فنی وراههای روستایی اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای قم ادامه داد: عملیات اجرایی این پروژه در دو قطعه از محورهای دهستان قمرود بخش مرکزی قم شامل محور قشلاق البرز و محور کاج ( تادوراهی گرمسار ) ازدهم مردادماه امسال عملیاتی شد.

درخصوص وضعیت اجرایی قطعه نخست طرح ، یعنی بهسازی محور قشلاق البرز اظهار داشت: طول مسیر پروژه بالغ بر یک کیلومتر وعرض مسیر۶ متر می‌باشد که به دلیل پیگیریهای به عمل آمده و فعالیتهای مجدانه تیم نظارتی – اجرایی ، این پروژه دربازه زمانی کمتر از ده روز تکمیل و به بهره برداری رسید.

زیدآبادی گفت: عملیات اجرایی این طرح از دهم مرداد ماه امسال آغاز و حداکثر تا پایان آبانماه ۱۴۰۰ تکمیل و به بهره برداری می رسد.

معاون فنی وراههای روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای قم گفت:این طرح با توجه به اضمحلال رویه، و همچنین تردد روزانه بیش از ۳۰۰ دستگاه کمپرسی (به دلیل موقعیت معدن شن و ماسه دراین دهستان ) و همچنین بهسازی محورهای این بخش در دستور کار قرارگرفت.

زیدابادی ادامه داد: از دیگر اولویتهای اجرایی این طرح می توان به وجود مزارع ، باغات پسته وغیره دراین دهستان اشاره کرد، همچنین به دلیل نوع و حجم ترافیک درمحورهای این دهستان، جهت بهسازی از متد بلک بیس که  یک لایه بارور می‌باشد استفاده شده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه