English

عملیاتی شدن طرح بهسازی محور روستایی چشمه شور بخش مرکزی قم

سرپرست راه‌های روستایی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای قم از عملیاتی شدن طرح بهسازی محور روستایی چشمه شور بخش مرکزی قم خبر داد.

عملیاتی شدن طرح بهسازی محور روستایی چشمه شور بخش مرکزی قم

به گزارش خبرگزاری موج قم، محمد معارف‌وند در این زمینه افزود: این محور ضمن آن‌که تنها راه دسترسی اهالی روستاست، معبر تردد به فشارشکن شرکت نفت است و در ۵۰ کیلومتری آزادراه قم- تهران می‌باشد.

وی اضافه کرد: برای اجرای این طرح بیش از ۱۳ میلیارد ریال اعتبار تخصیص یافته که از محل اعتبارات عمرانی استان تامین شده است.

وی بیان کرد: بهسازی محور روستایی حسین‌آباد نیزار، در زمره پروژه‌هایی است که طی اردیبهشت‌ماه امسال عملیاتی شد و تا پایان همین ماه به بهره‌برداری خواهد رسید.

به گفته معارف‌وند، با توجه به فرآیند رو به رشد زیرساخت‌های جامعه روستایی و نقش بی‌بدیل راه‌ها در توسعه و ارتقاء فرهنگ، اقتصاد و دیگر ساختارهای بنیادی روستاها، طرح صیانت و ارتقاء سطح سرویس در محوهای روستایی در اولویت اقدامات عمران جاده‌ای قرار دارد.

وی به مشخصات فنی پروژه بهسازی محور روستایی چشمه شور اشاره و بیان کرد: با توجه به زیرساخت‌های آسفالتی محور که اجرای لایه حفاظتی با متریال چیپ سیل را امکان‌پذیر ساخته، نسبت به بهسازی آن با این لایه حفاظتی اقدام می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه