English

فراخوان تامین اجتماعی هرمزگان برای انتخاب بازنشسته، همسر بازمانده و از کارافتاده کلی نمونه

تامین اجتماعی هرمزگان با انجام فراخوان در نظر دارد بازنشسته نمونه، همسر بازمانده نمونه و از کارافتاده کلی نمونه را انتخاب و مورد تقدیر قراردهد.

فراخوان تامین اجتماعی هرمزگان برای انتخاب بازنشسته، همسر بازمانده و از کارافتاده کلی نمونه

عباس اکبری مدیرکل تامین اجتماعی هرمزگان اعلام کرد: به مناسبت "روز خانواده و تکریم بازنشستگان" و به منظور ترویج فرهنگ تکریم و ارج‌گذاری به مقام ارزشمند بازنشستگان، همسران بازمانده و از‌ کارافتاده‌ کلی نمونه به عنوان اسوه‌های صبر و استقامت و خِردورزی در جمع خانواده و جامعه اداره کل تامین اجتماعی هرمزگان نسبت به انتخاب و تجلیل از این عزیزان اقدام می‌نماید. 

اکبری افزود: تمامی بازنشستگان و مستمری‌بگیران تأمین اجتماعی می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر از طریق تأمین اجتماعی هرمزگان به آدرس hormozgan.Tamin.ir و یا تماس تلفنی با شعب و دفاتر کانون های بازنشستگی در سراسر استان اقدام و درصورت دارا بودن شرایط تا پایان وقت اداری روز چهارشنبه مورخ 18‌/3‌/1401 در این فراخوان عمومی ثبت نام نمایند.

مدیرکل تامین اجتماعی هرمزگان خاطر نشان کرد: انتخاب برگزیدگان بر اساس شاخص هایی همچون میزان سابقه، کارآفرینی بعد از بازنشستگی، موفقیت های علمی، فرهنگی، ورزشی و قرآنی کسب شده، موفقیت های تحصیلی فرزندان ، ایثارگری و سایر موارد است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه