English

توصیه مهم مدیرکل تامین اجتماعی هرمزگان به کارفرمایان

مدیر کل تامین اجتماعی هرمزگان از کارفرمایان استان خواست ارسال لیست حق بیمه کارکنان خود را به روزهای پایانی ماه موکول نکنند.

توصیه مهم مدیرکل تامین اجتماعی هرمزگان به کارفرمایان

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، عباس اکبری مدیرکل تامین اجتماعی هرمزگان گفت: کارفرمایان استان ارسال لیست حق بیمه کارکنان خود را به روزهای پایانی ماه موکول نکنند.

اکبری افزود: به منظور ارتقاء زیرساخت خدمات الکترونیک در سازمان تامین اجتماعی و ایجاد بستر لازم جهت ارائه خدمات وسیع تر و با کیفیت تر سامانه قدیمی samt  مسدود شده و کارفرمایان صرفاً از درگاه خدمات الکترونیک سازمان تامین اجتماعی به نشانی es.tamin.ir قادر به ارسال لیست ماهانه کارگاه خود می باشند .

مدیرکل تامین اجتماعی هرمزگان گفت: بیش از یک سال در این خصوص اطلاع رسانی های لازم به کارفرمایان صورت گرفته است و لغایت ماه گذشته ارسال لیست توسط کارفرمایان از دو طریق یعنی هم سامانه قدیمی samt و هم درگاه خدمات الکترونیک سازمان امکان پذیر بوده است .

اکبری در پایان عنوان کرد: به‌منظور تمرکز، گسترش و ارتقاء کیفیت خدمات الکترونیک از این پس ارسال لیست تنها از طریق درگاه خدمات الکترونیک سازمان تامین اجتماعی به نشانی es.tamin.ir امکان پذیر می باشد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه