English

استاندار کرمانشاه:

ولایت مداری و تفکر جهادی، برای ایران اسلامی عظمت و افتخار آفریده است

استاندار کرمانشاه گفت: امروز ضرورت مدیریت جهادی در همه عرصه‌های فرهنگی، اقتصادی و علمی کشور به شدت احساس می‌شود و باید مسیر برای نقش آفرینی این تفکر باز شود‌.

ولایت مداری و تفکر جهادی، برای ایران اسلامی عظمت و افتخار آفریده است

به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه، بهمن امیری مقدم، استاندار کرمانشاه در  کنگره گرامیداشت یاد و خاطره سردار شهید صفر خوشروان و ۷۵۰ شهید شهرستان مقاوم گیلانغرب که با حضور سردار غلامرضا سلیمانی فرمانده بسیج کشور، فرماندهان نظامی و انتظامی استان، نماینده شهرستان قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب و مدیران دستگاه‌های مختلف برگزار شد؛ عنوان کرد: دورود می فرستم به روان پاک سردار شهید صفر خوشروان و شهدای سرافراز گیلانغرب _ دومین شهر مقاوم کشور _ که برای دفاع از کشور عزیز ما و نظام مقدس جمهوری اسلامی از جان خود گذشتند و همچنین درود می فرستم به برادران و خواهرانی که آن در ایام سخت دفاع مقدس و با وجود بمباران‌های وحشیانه  در برابر دشمن، شجاعانه ایستادند.

وی برگزاری یادواره شهدا را گرامیداشت ارزش ها، فضیلت‌ها و معنویت ها دانست و گفت: باید فضای سراسر استان را با یاد و خاطره شهدا عطرآگین کنیم زیرا برگزاری این آیین ها به امنیت، آرامش و معنویت ما کمک کند.

امیری مقدم جهاد تبیین مورد نظر رهبر معظم انقلاب را بازگو کردن نقش عظیم شهدا در دوران دفاع مقدس دانست و گفت: باید روایت ولایت مداری و جانفشانی شهدا، جانبازان، ایثارگران و آزادگان در حفظ و حراست از ایران اسلامی برای نسل کنونی و نسل آینده بازگو شود و اینکه این کشور با چه ایثارگری ها و شهادت طلبی‌هایی حفظ شده است. 

وی تاکید کرد: خدامحوری و مجاهدت در راه خدا و ولایت مداری و پیروی از رهبر معظم انقلاب اصلی ترین سفارش و توصیه شهدا است و آن ها همه چیزشان را فدای ولایت کردند.

استاندار کرمانشاه پایداری، استقلال و عظمت کنونی نظام جمهوری اسلامی را ثمره خون شهدا و ولایت مداری مردم ایران دانست و گفت: تفکر انقلابی و انقلابی بودن یعنی ولایت مداری، حمایت از محرومان، پرهیز از اشرافی گری، مبارزه با فساد، پاک دستی، کار جهادی و پرهیز از سستی و تنبلی و ایستادن در برابر استکبار جهانی. 

وی در بخش دیگری از سخنانش، سپاه را عزیز ملت و افتخار کشور دانست گفت: امروز سپاه در همه زمینه ها پیشتاز است و  این اقتدار کنونی کشور محصول زحمات این عزیزان است.  

امیری مقدم برخورداری از تفکر، روحیه و مدیریت جهادی را یک فضیلت بزرگ دانست و گفت: جهاد تنها به عرصه‌های نظامی محدود نیست و امروز ضرورت مدیریت و تفکر جهادی در همه عرصه‌های فرهنگی، اقتصادی و علمی به شدت احساس می‌شود. 

وی یادآور شد: نظام جمهوری اسلامی تنها کشوری است که با وجود سال ها تحریم توانسته است اقتدار و عظمت خود را گسترش دهد و این اقتدار به دلیل شهادت طلبی، روحیه جهادی و ولایت مداری این مردم به دست آمده است.

مدیر ارشد استان، مردمی بودن را یکی از ویژگی‌های ممتاز شهدا دانست و گفت: شهدای ما مردمی زیستند و همیشه همراه مردم بودند و امروز این مردم هستند که همچنان یاد و خاطره آن‌ها را زنده نگه می‌دارند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه