English

فرمانده دانشگاه امیرالمومنین(ع) نیروی زمینی سپاه خبر داد:

برگزاری کاروان دو امدادی عاشقان حسینی از اصفهان تا مرقد امام(ره)

فرمانده دانشگاه علوم و فنون امیرالمؤمنین نیروی زمینی سپاه از برگزاری کاروان دو امدادی عاشقان حسینی از اصفهان تا مرقد امام(ره) خبر داد.

برگزاری کاروان دو امدادی عاشقان حسینی از اصفهان تا مرقد امام(ره)

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، سردار مهدی سرور در جمع اصحاب رسانه گفت: کاروان دو امدادی دانشجویان دانشگاه امیرالمؤمنین با عنوان عاشقان حسینی زائران خمینی از اصفهان تا مرقد حضرت امام(ره) برگزار می‌شود.

وی بیان داشت: کاروان عاشقان زائران خمینی متشکل از دانشجویان و فراگیران دانشگاه حضرت امیرالمومنین نیروی زمینی سپاه برای بیست و چهارمین سال در ایام سالگرد ارتحال امام خمینی رحمت الله علیه در روز دهم خرداد ماه  امسال از گلستان شهدای اصفهان به مدت 4 روز برگزار می شود.

این مقام مسئول ادامه داد: دانشجویان دانشگاه امیرالمؤمنین به همراه دانشجویانی از دیگر دانشگاه‌های نظامی سراسر کشور، همزمان با سالگرد رحلت امام خمینی(ره) در مراسم دو امدادی به سوی حرم حضرت امام(ره) حرکت خواهند کرد.

فرمانده دانشگاه علوم و فنون امیرالمؤمنین نیروی زمینی سپاه در خصوص برنامه ‌های دانشگاه امیر‌المؤمنین برای بزرگداشت سالروز رحلت امام(ره) گفت: برنامه ما برگزاری کاروان دو امدادی با شعار «عاشقان حسینی؛ زائران خمینی» به مسافت ۶۰۰ کیلومتر است که از گلستان شهدای اصفهان در تاریخ دهم خردادماه شروع می‌شود و تا مرقد امام ادامه دارد و طبق برنامه‌ریزی ما باید در ۱۳ خردادماه به پایان برسد.

سردار سرور افزود: این حرکت از سال ۱۳۷۴ با ۲۵۰ نفر شروع شد و بعد از یک فاصله ۵ ساله که به دلیل همزمانی با ماه رمضان و ویروس کرونا بود، امسال به عنوان سال بیست و چهارم برگزار خواهد شد؛ تعداد مشخص دانشجویان شرکت‌کننده هم حدود ۸۰۰ نفر است.

سرور ادامه داد: یک فراخوان داوطلبان اعلام شد و تعداد زیادی برای حضور در این مراسم شرکت کردند و باتوجه به اولویت‌هایی که تعریف شد، تعداد ۸۰۰ نفر از دانشجویان برای شرکت در این مراسم انتخاب شدند.

فرمانده دانشگاه علوم و فنون امیرالمؤمنین نیروی زمینی سپاه گفت: استان‌های اصفهان، قم و تهران، در مسیر مبدأ تا مقصد این حرکت کاروان قرار دارند و از شهرهای شاهین‌شهر، نطنز، آران و بیدگل، کاشان، قم، حسن آباد و تهران عبور خواهند کرد که این مسیر در طول مدت ۴ روز طی خواهد شد.

وی افزود: در طول مسیر و در شهرها و روستاهای مختلف، ۶۶ گلزار شهدا شناسایی شده که گروه‌هایی مسؤول غبارروبی و عطرافشانی قبور مطهر شهدا خواهند بود؛ همچنین در طول این مسیر، ۵۷ خانواده شهید نیز شناسایی شده که همکاران بنده در جمع آن‌ها حضور پیدا خواهند کرد.

سرتیپ دوم پاسدار سرور بیان داشت: این کاروان از مسیرهای شاهین‌شهر، نطنز، آران و بیدگل، کاشان، قم، حسن آباد به تهران می‌رسند. این مسیر در طول 4 روز و از تجدید میثاق با گلزار شهدای اصفهان آغاز می‌شود. کاروان در شب اول در شاهین‌شهر، شب دوم در کاشان، شب سوم در قم و جمکران و شب چهارم در تهران شب‌مانی دارند.

فرمانده دانشگاه امیرالمومنین(ع) نیروی زمینی سپاه در ارتباط با هدف این کاوان گفت: حرکت کاروان دو امدادی عاشقان حسینی با هدف بزرگداشت راه، خط و شناسایی ابعاد شخصیتی امام (ره)، اعلام پشتیبانی از سپاه از نیروهای انقلابی، مومن و اعلام تبری و برائت از دشمنان برگزار می‌شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه