English

رضا بیانی:

آغاز مسابقات بین‌المللی دو و میدانی در مشهد

رییس هیات دو ومیدانی خراسان رضوی بیان کرد: در این مسابقات ۱۵۰ ورزشکار در ۲۲ رشته از هشت کشور خارجی همراه با ورزشکاران ایرانی با هم رقابت می‌کنند.

آغاز مسابقات بین‌المللی دو و میدانی در مشهد

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، رضا بیانی رییس هیات دو ومیدانی خراسان رضوی در خبری اعلام کرد: مسابقات بین‌المللی دو ومیدانی جام امام رضا(ع) با حضور ورزشکاران ۹ کشور در مشهد آغاز شد.

بیانی در ادامه این خبر اضافه کرد: مرحله مقدماتی این مسابقات صبح امروز و مرحله اصلی از بعدازظهر امروز تا فردا شب در ۲۲ رشته برگزار می‌شود.

رییس هیات دو ومیدانی خراسان رضوی همچنین تصریح کرد: در این مسابقات ۱۵۰ ورزشکار در ۲۲ رشته از هشت کشور خارجی همراه با ورزشکاران ایرانی با هم رقابت می‌کنند.

وی در ادامه این خبر یادآور شد: در این مسابقات دو ومیدانی‌کاران کشورهای عراق، ارمنستان، ترکیه، کویت، افغانستان، عمان، پاکستان و بنگلادش در کنار ورزشکاران ایرانی شرکت کرده‌اند.

بیانی در خاتمه خاطرنشان کرد: این مسابقات گرامیداشت استاد علی باغبان‌باشی در پیست دو ومیدانی ورزشگاه امام رضا(ع) در حال برگزاری است و رییس کنفدراسیون دو و میدانی آسیا و مسوولان ارشد وزارت ورزش و فدراسیون دو و میدانی از جمله مهمانان این مسابقات هستند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه