English

لزوم پرهیز از اعمال سلیقه‌ی حزبی، جناحی و سیاسی در عمل به مسئولیت‌های اجتماعی

فرمانده سپاه امام سجاد (ع) به موضوع مسئولیت های اجتماعی صنایع مستقر در هرمزگان اشاره کرد و افزود: عمل به مسیولیت‌های اجتماعی باید در راستای اولویت های استان باشد و نباید سوگیری فردی، جناحی یا سیاسی در آن دخیل شود.

لزوم پرهیز از اعمال سلیقه‌ی حزبی، جناحی و سیاسی در عمل به مسئولیت‌های اجتماعی

به گزارش خبرگزاری موج، سردار اباذر سالاری در نشست تعاملی بسیج‌ رسانه سپاه امام سجاد علیه السلام با اهالی مطبوعات هرمزگان ضمن بیان این که امیدآفرینی برای جامعه باید هدف نهایی رسانه ها باشد، افزود: از رسانه‌ها نقاضامندم تحقق شعار سال را از مجموعه های دولتی مطالبه گری کنند.
وی توصیه کرد: انتقادها را با ارائه ی راهکار پیگیری کنید تا از این طریق تاثیرگذاری‌تان بیشتر شود.
فرمانده سپاه امام سجاد هرمزگان مدیران دولتی را به نقد پذیری دعوت کرد و اظهار داشت: مقام معظم رهبری به تندترین نقدها گوش فرا می‌دهند و مدیران استانی نیز باید با این حرکت هماهنگ شوند.
وی در ادامه به موضوع مسئولیت های اجتماعی صنایع مستقر در هرمزگان نیز اشاره کرد و افزود: عمل به مسئولیت‌های اجتماعی باید در راستای اولویت های استان باشد و نباید سوگیری فردی، جناحی یا سیاسی در آن دخیل شود.
سالاری در پایان بیان داشت: از لحاظ درآمدزایی برای کشور جز چند استان برتر هستیم و این که در فقر و بیکاری هم در رتبه های برتر کشور قرار داریم با یکدیگر همخوانی ندارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه