English

در شرکت پالایش گاز سرخون و قشم؛

تولید پایدار با توجه به اصول صنعت سبز

حفظ و صیانت از محیط زیست در پالایشگاه گاز سرخون به عنوان یک اصل مهم و ارزش سازمانی اجرا می‌شود.

تولید پایدار با توجه به اصول صنعت سبز

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، پارسا پروین سرپرست شرکت پالایش گاز سرخون و قشم بر لزوم رعایت همه جانبه الزامات محیط زیست به جهت ایفای مسئولیت های اجتماعی، استمرار تولید پایدار گاز در جنوب کشور و برقراری صنعت سبز تاکید کرد.

وی در ادامه ضمن اشاره به استقرار و بهبود مستمر سیستم های مدیریت سبز و مسئولیت های اجتماعی تعامل سازنده با جامعه و سازمان حفاطت محیط زیست اهتمام داشته و همواره این شرکت  در تمامی مراحل برنامه ریزی و راهبردی پروژه های زیست محیطی به‌منظور کاهش و یا حذف آلاینده ها، تفکر زیست محیطی را به کار می برد. 

پروین با اشاره به اینکه حفاظت از محیط زیست و هوای پاک یک وظیفه همگانی است، تصریح کرد: شرکت پالایش گازسرخون و قشم از ابتدای تاسیس تاکنون به‌عنوان سازمان پیشرو در زمینه توجه و رعایت مسائل زیست محیطی فعال بوده و همواره افتخارات متعددی را در این حوزه کسب کرده است.

وی ارتقاء سیستم مدیریت سبز و مدیریت آلاینده های هوا را از مهم‌ترین اقدامات انجام شده این شرکت در زمینه حفظ و صیانت از محیط زیست نام برد و گفت: در جهت ایفای مسئولیت های اجتماعی در حوزه محیط زیست در قبال انتظارات ذینفعان برون سازمان و جامعه و به‌دنبال تاثیر آن بر تصویر بیرونی و اعتماد سازی سازمان، متعهد و پایبند بوده است.

سرپرست شرکت پالایش گاز سرخون و قشم در پایان بر لزوم توجه بیشتر به الزامات حفظ و صیانت از محیط زیست در تمامی فعالیت های عملیاتی پالایشگاه گاز سرخون تاکید کرد و گفت: حرکت به‌سوی صنعت سبز و توسعه و استمرار تولید پایدار به‌عنوان یک راهبرد در سطح این شرکت از اهمیت ویژه ای برخوردار بوده و تمامی کارکنان در بخش های مختلف سازمانی نیز باید نسبت به تحقق این مهم مشارکت کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه