English

حجت الاسلام و المسلمین محمد عبادی زاده عنوان کرد؛

نظرات امامان جمعه در ارزیابی مدیران و ادارات اعمال شود

نماینده ولی فقیه در هرمزگان گفت: باید در ارزیابی ادارات و مدیران از نظرات امامان جمعه در اعمال تشویق و تنبیه لحاظ شود.

نظرات امامان جمعه در ارزیابی مدیران و ادارات اعمال شود

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، حجت‌الاسلام و المسلمین محمد عبادی‌ زاده در نشست ائمه جمعه هرمزگان و استاندار هرمزگان با بیان این نکته که نماز جمعه در دو بعد قابل بررسی است، اظهارداشت: مشروعیت و انتصاب نماز جمعه به امام المسلمین یکی از جنبه‌های نماز جمعه است که نیاز آن پیشبرد منویات و مکتب امامین انقلاب اسلامی است.

وی با ذکر این نکته که امام جمعه حلقه وصل حاکمیت و مردم است، عنوان کرد: وظیفه امام جمعه اتصال مردم و حاکمیت است که با وجود جنگ روانی دشمن علیه نظام، می‌طلبد که امام جمعه به عنوان این حلقه واسط پرچمدار مطالبه‌گری مشکلات مردم باشد و سعی در تقویت رابطه مردم با نظام مقدس انقلاب اسلامی داشته باشند.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان  نقد منصفانه و دلسوزانه را یکی از مصادیق حمایت از دولت‌ها دانست و گفت: بیان نقدها و کاستی‌ها به پیشبرد امور حاکمیتی و تحقق اهداف دولت کمک می‌کند.

حجت‌الاسلام و المسلمین عبادی‌زاده ضمن تاکید بر اطلاع‌رسانی مناسب از سوی مجموعه دولت افزود: مدیران استانی و شهرستانی باید ارتباط خود با ائمه جمعه را تقویت کنند و اطلاعات لازم را در اختیار آن‌ها قرار دهند.

وی با ذکر این نکته که دفتر امام جمعه پناه مردم است، خاطرنشان کرد: افرادی که دارای مشکل هستند و یا مطالبه‌ای دارند به دفتر امامان جمعه مراجعه می‌کنند به همین جهت باید در ارزیابی ادارات و مدیران از نظرات امامان جمعه در اعمال تشویق و تنبیه لحاظ شود.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان با بیان این نکته که همگان باید قدرت تحمل خود را نسبت به انتقادات افزایش دهند، تصریح کرد: خودم در انتقادپذیری پیش‌قدم بوده‌ام و تریبون آزاد دانشجویی را برای بیان نظرات دانشجویان در 16 آذر راه‌اندازی کردیم؛ چراکه فضای نقد در جامعه باید حفظ شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه