English

در جریان انعقاد تفاهم‌نامه‌ همکاری بین آموزش و پرورش و کانون پرورش فکری استان ایلام عنوان شد:

برگزاری یادواره‌ی شهدای کودک و نوجوان در استان ایلام

تفاهم نامه همکاری های مشترک اداره کل آموزش و پرورش استان ایلام و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بین مدیران کل این دو دستگاه به امضا رسید.

برگزاری یادواره‌ی شهدای کودک و نوجوان در استان ایلام

به گزارش خبرگزاری موج ایلام، علی درویشی مدیر کل آموزش و پرورش استان ایلام در این نشست با بیان اینکه نگاه به مجموعه های آموزش و پرورش و همچنین کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در این راستا است که هر دو نهاد از یک مجموعه بوده و به تبع آن در اجرای برنامه‌ها هر دو نهاد سهیم و شریک می باشند عنوان داشت: ابتکار برگزاری یادواره شهدای کودک و نوجوان اقدامی ارزنده و مبارک است و باید توجه داشت هر چه در راستای گرامی داشت نام و یاد شهیدان فعالیت شود باز جامعه نیازمند فرهنگ شهداست.

مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام اجرای مطلوب این یادواره را مستلزم همکاری همه دستگاه‌های فرهنگی دانست و گفت: باید با استفاده از ظرفیت شورای آموزش و پرورش در اجرای دقیق این برنامه ها گام برداریم.

فاطمه رستگار مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان ایلام نیز با اشاره به شروع زمینه های همکاری بین ادارات کل آموزش و پرورش و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خواستار همکاری بیش از پیش برای پیشبرد برنامه های فرهنگی در سطح جامعه شد.

رستگار مهمترین برنامه پیش روی کانون را برگزاری یادواره شهدای کودک و نوجوان دانست و افزود: باید با همفکری و تعامل آن چه در خور شٱن شهدا است انجام گیرد.

لازم به یادآوری است همکاری در خصوص بهره‌مندی کارکنان کانون پرورش فکری از امکانات رفاهی آموزش و پرورش، همکاری در زمینه ی فعالیت های فرهنگی و پرورشی و همچنین تعامل اداره آموزش و پرورش استثنایی آموزش و پرورش استان با مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان که فراگیران با نیازهای ویژه دارند از دیگر مفاد این تفاهم نامه بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه