English

محمد مهدی کاظمی:

الزام تبدیل پژوهش‌ سرا‌ها به مراکز نوآوری و کارآفرینی دانش‌ آموزی

معاون وزارت آموزش و پرورش بیان کرد: برای افزایش بهره‌وری و خروجی‌های ملموس و عینی، توجه به آموزش‌های موثر در محیط‌های جذاب یادگیری، از دغدغه‌های مهم معاونت آموزش متوسطه است.

الزام تبدیل پژوهش‌ سرا‌ها به مراکز نوآوری و کارآفرینی دانش‌ آموزی

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، محمد مهدی کاظمی معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش در سخنانی تاکید کرد: الزام تبدیل پژوهش‌سرا‌ها به مراکز نوآوری و کارآفرینی دانش‌آموزی.

کاظمی این سخنان را در سفر به خراسان رضوی و در حاشیه بازدید از فضا‌های آزمایشگاهی و کارگاهی پژوهش‌سرا‌ها و مرکز رشد و کارآفرینی استان اظهار کرد و گفت: استفاده از ظرفیت‌های موجود در خارج از آموزش و پرورش می‌تواند راه برون رفت برای تامین نیروی انسانی متخصص و متبحر باشد.

معاون آموزش متوسطه وزرات آموزش و پرورش همچنین متذکر شد: برای افزایش بهره‌وری و خروجی‌های ملموس و عینی، توجه به آموزش‌های موثر در محیط‌های جذاب یادگیری، از دغدغه‌های مهم معاونت آموزش متوسطه است.

وی در ادامه این سخنان تصریح کرد: استفاده از ظرفیت‌های موجود در خارج از آموزش و پرورش می‌تواند راه برون رفت برای تامین نیروی انسانی متخصص و متبحر باشد.

معاون آموزش متوسطه وزرات آموزش و پرورش یادآور شد: زمان محدود است و ما باید برای محقق کردن سند تحول بنیادین، برای اجرایی کردن ساحت‌های شش‌گانه تربیتی بیشتر تلاش کنیم.

کاظمی در خاتمه سخنان خود خاطرنشان کرد: حضور دانش آموزان در پژوهش‌سرا‌ها باید هدفمند باشد، زیرا راه ورود به دنیای خلاقیت از مسیر پژوهش‌سرا‌ها می‌گذرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی