English

عضو شورای شهر کرج:

ساختمان های نا ایمن در کرج شناسایی شود

علی قاسم پور با اشاره به فاجعه متروپل آبادان گفت:هر گونه عملیات فیزیکی در سطح مناطق دهگانه کرج باید ضابطه‌مند و شفاف باشد در غیر این صورت، عوامل شهرداری با هرگونه ساخت و ساز ناایمن برخورد جدی و قانونی کنند.

ساختمان های نا ایمن در کرج شناسایی شود

به گزارش خبرگزاری موج البرز، سخنگوی شورای شهر کرج با اشاره به اهتمام جدی و نظارت دقیق در ساخت و سازها بیان کرد: عدم توجه متخلفان ساختمانی به مسایل ایمنی و جان و مال مردم در ساخت و سازهای غیرمجاز یکی از موضوعاتی است که باید مورد توجه مدیریت شهری قرار بگیرد و با آن‌ها با قاطعیت برخورد ‌شود.

رئیس کمیسیون تلفیق شورای شهر کرج با تاکید بر رعایت مباحث ایمنی در ساخت و سازها یادآور شد: مدیریت شهری و معاونت شهرسازی و معماری با حساسیت تدابیری اتخاذ کنند که ضمن جلوگیری از فعالیت ساختمان‌های ناایمن دستورالعمل هایی را تهیه و در اختیار آن‌ها قرار دهند تا از آن تمکین کنند.

سخنگوی شورای شهر کرج خواستار جدی گرفتن هشدارها درخصوص وضعیت ایمنی ساختمان‌ها داد و افزود: به معاونت شهرسازی و معماری شهرداری کرج پیشنهاد می شود تا ضمن گرفتن مصوبه از اعضای شورا درصدد شناسایی و بررسی ساختمان های ناایمن سطح شهر شوند تا از حوادث ناگوار پیشگیری شود.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی