English

فرمانده انتظامی مازندران خبر داد:

تخریب ویلاهای لوکس غیرمجاز در محمودآباد

فرمانده انتظامی استان مازندران از آزادسازی اراضی کشاورزی محمودآباد و تخریب 2 ویلای غیرمجاز به ارزش 70 میلیارد ریال خبر داد.

تخریب ویلاهای لوکس غیرمجاز در محمودآباد

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، سردار مرتضی میرزایی اظهار داشت: به منظور حمایت از بخش کشاورزی و تولیدات داخلی، طرح جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز در شهرستان محمودآباد به اجرا در آمد.

وی ادامه داد: در این طرح مأموران انتظامی محمودآباد در اجرای حکم های قضائی مبنی بر تخریب 2 ویلای غیرقانونی که در زمین های کشاورزی که اقدام به تغییر کاربری غیرمجاز کرده بودند را شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی مازندران با بیان اینکه پس از هماهنگی های لازم، با حضور نماینده سازمان های مرتبط در عملیاتی ضربتی واحدهای ساختمانی و اراضی محصور با رعایت کلیه حقوق شهروندی و ضوابط تخریب شدند، خاطرنشان ساخت: با اجرای این طرح بیش از 5 هزار و100 متر از اراضی کشاورزی از چنگ 3 نفر از زمین خواران آزاد و در اختیار بخش کشاورزی و زراعی این شهرستان قرار گرفت.

وی با بیان اینکه واحدهای ساختمانی و سازه های ایجاد شده در این زمین ها تخریب شد، گفت: ارزش ریالی این ویلاها بنا بر اعلام کارشناسان بالغ بر 70 میلیارد ریال برآورد شد و 3 نفر از متصرفان برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

سردار میرزایی در پایان از شهروندان درخواست کرد قبل از خرید هرگونه زمین و باغ و یا احداث بنا و حصارکشی، نسبت به دریافت مجوز لازم از مراجع ذیصلاح در مورد موقعیت و شرایط زمین برای خریداری و یا هرگونه ساخت و ساز از اداره جهاد کشاورزی محل مورد نظر خود استعلام کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه