English

علی نصری:

کشف و توقیف بیش از پنج تن آرد احتکار شده در مشهد

رییس اداره نظارت و بازرسی جهاد کشاورزی شهرستان مشهد بیان کرد: محموله آرد کشف شده توقیف شد و ضمن اخطار قانونی از مالک تعهد گرفته شد که حق هیچ گونه پخت و پز و کم و زیاد کردن آردها را ندارد.

کشف و توقیف بیش از پنج تن آرد احتکار شده در مشهد

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، علی نصری رییس اداره نظارت و بازرسی جهاد کشاورزی شهرستان مشهد در خبری اعلام کرد: ۵.۲ تن آرد احتکار شده در قالب ۱۳۱ کیسه آرد در یک واحد نانوایی در مشهد کشف و توقیف شد.

نصری در ادامه این خبر اضافه کرد: این میزان آرد یارانه‌ای نوع ۲ در پایش بازرسان جهاد کشاورزی شهرستان مشهد در یک واحد نانوایی که در تولید نان ساندویچی باگت و نان بخارپز دارای مجوز بود کشف شد.

رییس اداره نظارت و بازرسی جهاد کشاورزی شهرستان مشهد همچنین افزود: این واحد متخلف پس از تولید نان ساندویچی برای خشک کردن و فروش غیر قانونی نانهای تولیدی به دامداری‌ها و استفاده غیرمجاز برای خوراک دام اقدام می‌کرده است.

وی در ادامه تصریح کرد گفت: محموله آرد کشف شده توقیف شد و ضمن اخطار قانونی از مالک تعهد گرفته شد که حق هیچ گونه پخت و پز و کم و زیاد کردن آردها را ندارد.

رییس اداره نظارت و بازرسی جهاد کشاورزی شهرستان مشهد اظهار کرد: قرار شد کیسه‌های آرد در محل به صورت امانت باقی بماند تا از دادستانی و معاون اجرایی در امور شعب تعزیرات حکومتی دستور لازم برای هماهنگی قانونی به عمل آید.

نصری در خاتمه خاطرنشان کرد: شهروندان گرامی می توانند خبرهای خود را در مورد احتکار، تقلب، گرانفروشی و عرضه خارج از شبکه با شماره پیامک ۳۰۰۰۷۶۵۵۵۵ و یا شماره تماس ۱۲۴ در میان بگذارند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه