English

معاون حمایت و سلامت امداد مازندران؛

حمایت از ۵۴۰ نفر از کودکان زیر پنج سال سن تحت حمایت

معاون حمایت و سلامت کمیته امداد مازندران گفت: 540 نفر از کودکان زیر پنج سال سن، به صورت هر ماه از کمک هزینه خرید اقلام خوراکی در طرح پیشگیری از سوء تغذیه کودکان بهره مند می شوند.

حمایت از 540 نفر از کودکان زیر پنج سال سن تحت حمایت

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، سید موسی عمادی ترکامی اظهار داشت: طرح ارتقاء سلامت و پیشگیری از سوء تغذیه کودکان نیازمند به منظور تأمین حداقل نیازهای غذایی کودکان با همکاری وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی و کمیته امداد اجرا می شود.

وی ادامه داد: در مازندران نیز این کمیته امداد با همکاری دانشگاه علوم پزشکی مازندران و بابل و مراکز بهداشت شهرستانهای تابعه، فرایند شناسایی، استحقاق سنجی، تکمیل پرونده و ثبت اطلاعات و ارائه کمک هزینه خرید اقلام خوراکی به 540 نفر از کودکان تحت حمایت زیر پنج سال سن انجام شده است.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد مازندران تصریح کرد: برای تمامی کودکان گروه هدف، بن کارت خرید از سوی صندوق قرض الحسنه امداد ولایت صادر شده است و پس از شارژ هر مرحله، والدین کودک با مراجعه به فروشگاههای طرف قرارداد نسبت به خرید اقلام خوراکی اقدام می کنند و در سال گذشته 674 میلیون و 300 هزار تومان برای خرید اقلام خوراکی این کودکان تخصیص یافت.

وی گفت: 1620 نفر از مادران باردار و شیرده نیز به صورت ماهانه از کمک هزینه خرید اقلام خوراکی در طرح حمایت غذایی و ارتقاء سلامت مادران بهره مند می شوند.

عمادی بیان داشت: سال گذشته دو میلیارد و 71 میلیون و 800 هزار تومان برای خرید اقلام خوراکی مادران ذینفع تخصیص یافته است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه