English

مهدی نادی در گفت و گو با خبرگزاری موج یزد اعلام کرد؛

طرح ورزش، سلامتی و مبارزه با دیابت در مساجد محلات یزد اجرا می شود

رئیس تربیت بدنی سپاه الغدیر استان یزد گفت: طرح ورزش، سلامتی و مبارزه با دیابت در مساجد محلات یزد اجرا خواهد شد که از هفته آینده به صورت پایلوت در امامشهر یزد اجرا می شود.

طرح ورزش، سلامتی و مبارزه با دیابت در مساجد محلات یزد اجرا می شود

مهدی نادی، رئیس تربیت بدنی سپاه الغدیر استان یزد، در خصوص اهداف و برنامه های نشست پیشین خود با علیرضا پورسلمان، مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد ، گفت: هدف از این جلسه، تعامل و هماهنگی، توسعه و همکاری دوجانبه بین اداره ورزش و جوانان و باشگاه مقاومت و تربیت بدنی سپاه الغدیر استان بود و در مورد موضوعات مختلف ورزش استان صحبت شد.

وی در حوزه ورزش همگانی عنوان کرد: تعدادی المپیاد ورزشی در محلات و مساجد شهر یزد برنامه ریزی کردیم که با همکاری اداره ورزش و جوانان استان و شهرستان ها مقرر است در کل استان یزد انجام شود.

وی در خصوص سایر برنامه های تربیت بدنی سپاه الغدیر یزد عنوان کرد: طرح ورزش، سلامتی و مبارزه با دیابت بحث دیگر این جلسه بود که مقرر گردید از هفته آینده در مساجد شهر یزد شروع شود که به صورت پایلوت این کار از محله امامشهر در هفته آینده شروع خواهد شد.

آمادگی تربیت بدنی سپاه الغدیر در اجرای زیرساخت ورزش استان

نادی در خصوص ورزش قهرمانی نیز عنوان کرد: در حوزه قهرمانی علاوه بر باشگاه هایی که ما داریم مثل باشگاه والیبال مقاومت شهداب و والیبال ساحلی مقاومت گلساپوش، در زمینه فوتبال و فوتسال هم قول همکاری داده شد که در این زمینه نیز پیش برویم تا تیم مقاومت در فوتبال و فوتسال لیگ کشوری هم داشته باشیم.

وی در ادامه از برنامه های زیرساختی ورزش با مشارکت اداره کل و رزش و جوانان استان یزد خبر داد.

آیا این خبر مفید بود؟
خبرنگار:
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی