English

باشگاه ورزشی مقاومت یزد میزبان عموم مردم در رشته های ورزشی/فعالیت پایگاه استعدادیابی باشگاه مقاومت

مدیرعامل باشگاه مقاومت یزد گفت: باشگاه مقاومت یزد با فعالیت ۱۲ شعبه در سطح استان دارای پایگاه استعدادیابی و زیرساخت های خوب ورزشی است که از عموم مردم برای استفاده از این امکانات دعوت می شود.

باشگاه ورزشی مقاومت یزد میزبان عموم مردم در رشته های ورزشی/فعالیت پایگاه استعدادیابی باشگاه مقاومت

مهدی نادی مدیرعامل باشگاه مقاومت یزد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری موج یزد بیان کرد: باشگاه مقاومت یکی از بزرگترین باشگاه های کشور در همه استان ها است و در استان یزد هم دارای 12 شعبه می باشد که در همه شهرستان های استان یزد فعالیت دارند.

وی با بیان اینکه باشگاه مقاومت زیر نظر بسیج و سپاه پاسداران از سال 71تاسیس شده و تیم های ورزشی زیادی در کل کشور دارد، گفت: باشگاه های مقاومت می توانند در رشته های مختلف تیم داشته باشند.

ایجاد لیگ ورزشی مقاومت یزد را پیگیری می کنیم

نادی افزود: انتظاراتی که مجموعه بیرونی بسیج با توجه به نیرو و امکانات بسیج دارند، این است که باشگاه مقاومت تیم های مختلف ورزشی در سطح لیگ های شهرستان و استان و کشور داشته باشد که ما در استان یزد تیم های خوب ورزشی را ایجاد کردیم و به دنبال ایجاد لیگ ورزشی مقاومت هستیم.

وی در معرفی برخی از تیم های مقاومت فعال در استان یزد بیان کرد: در استان یزد فوتبال ساحلی گلساپوش که به نام مقاومت گلساپوش فعالیت می کند در قالب تیم نظامی در لیگ کشور و در سطح قهرمانی ظاهر شده است همچنین تیم شهداب یزد به باشگاه مقاومت پیوسته و با نام مقاومت شهداب یزد فعالیت می کند.

نادی در ادامه با اشاره به هزینه های زیاد تیمداری، گفت: برای توسعه ورزش و تیم های ورزشی ترکیب صنعت و بسیج بسیار موثر خواهد بود.

نادی گفت: در استان یزد مردم از فوتبال و فوتسال استقبال می کنند و مطالبه خوبی دارند بنابراین در حال مجوز برای ایجاد تیم های مقاومت والیبال و فوتبال هستیم که سال آینده شکل می گیرند.

نادی در خصوص نحوه فعالیت باشگاه مقاومت در قبل از دوران کرونا، عنوان کرد: باشگاه مقاومت یزد قبل از شیوع کرونا میزبان مسابقات کشوری نیز بود و با پایان یافتن کرونا حضور تیم های باشگاه مقاومت یزد را در سطح کشور خواهیم داشت.

وی درباره دیگر فعالیت های باشگاه مقاومت تصریح کرد: باشگاه مقاومت در رشته های مختلف ورزشی در المپیاد بسیج کل کشور حضور دارد علاوه بر آن هر سال مسابقات در کل استان یزد به نام مسابقات ورزشی مقاومت محلات و پایگاه های بسیج در اکثر رشته های ورزشی برگزار می شود و در نهایت تیم های برتر به مسابقات کشوری اعزام می شوند.

دعوت از عموم مردم برای حضور در پایگاه استعدادیابی باشگاه مقاومت یزد

 وی از وجود پایگاه های استعداد یابی در باشگاه های مقاومت خبر داد و گفت: باشگاه مقاومت دارای پایگاه های استعداد یابی از سن 7 سالگی است که عموم مردم می توانند برای استعدادیابی فرزند خود به پایگاه مقاومت محلات مراجعه کنند.

نادی با اعلام اینکه تعداد رشته های ورزشی باشگاه مقاومت را در یزد افزایش خواهیم داد، گفت: باشگاه مقاومت یزد امکانات و سالن های مجهز ورزشی و رشته های مختلف اعم از کاراته، تیراندازی، کشتی و شنا و ...دارد و از عموم مردم برای استفاده از آنها دعوت می شود.

باشگاه مقاومت، الگوی اخلاق و منش پهلوانی

نادی درباره چشم انداز باشگاه مقاومت و برنامه های پیش رو گفت: چشم انداز ما این است در همه رشته های ورزشی و در همه رده های سنی تیم های مختلف ورزشی ویژه بانوان و آقایان در باشگاه مقاومت ایجاد شود و باشگاه مقاومت علاوه بر بُعد قهرمانی به عنوان الگوی اخلاق و منش پهلوانی در سطح کشور مطرح شود و اقدامات حرفه ای خوبی هم برای تحقق این هدف در حال انجام است.

وی از تلاش باشگاه مقاومت برای یزد ایجاد لیگ ورزشی خبر داد و افزود: ایجاد لیگ های ورزشی، تقویت و توسعه لیگ های ورزشی در سطح کشور، تقویت تیم های ورزشی استان، تقویت زیرساخت های ورزشی در استان را در دستور کار داریم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر