English

مدیرعامل باشگاه مقاومت بسیج استان یزد بیان کرد:

فعالیت پایگاه های مقاومت سلامت و تندرستی یزد به منظور همگانی کردن ورزش

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی مقاومت بسیج استان یزد گفت: پایگاه های مقاومت سلامت و تندرستی به منظور همگانی کردن ورزش به صورت پایلوت در شهرستان یزد فعال شدند و به دنبال گسترش این پایگاه ها در کل استان هستیم.

فعالیت پایگاه های مقاومت سلامت و تندرستی یزد به منظور همگانی کردن ورزش

مهدی نادی مدیرعامل باشگاه مقاومت بسیج استان یزد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری موج یزد، درباره پایگاه مقاومت سلامت و تندرستی، گفت: باشگاه مقاومت به ایجاد پایگاه سلامت و تندرستی در محلات اقدام کرده است.

نادی اظهار داشت: هدف ما کنترل بیماری هایی مانند دیابت، چاقی و اضافه وزن و ... با همگانی کردن ورزش است و در این زمینه مراجعه کنندگان تحت نظر  متخصص علم ورزشی و متخصص تغذیه قرار خواهند گرفت.

وی توضیح داد: پایگاه سلامت و تندرستی با همکاری سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری و بسیج جامعه پزشکی یزد در حوزه های بسیج محلات برقرار شده است.

وی عنوان کرد: این پایگاه ها در محل سالن های صالحین بسیج در کل محلات مرکز استان به صورت پایلوت فعالیت می کنند و مقرر است فعالیت آنها در کل استان گسترش یابد.

 مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی مقاومت بسیج استان یزد بیان کرد:  توضیح داد: این پایگاه ها با همکاری هیات علمی دانشگاه تربیت مدرس و با حضور پزشک عمومی، متخصص تغذیه و متخصص علم تمرین ورزشی فعالیت می کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه