English

میبد در سال ۱۴۲۰ موضوع اولین مسابقه سراسری انشاء دانش آموزی شهرستان میبد

شهردار میبد از فراخوان اولین مسابقه سراسری انشاء دانش آموزی شهرستان میبد با موضوع "میبد در سال 1420" خبر داد.

میبد در سال 1420 موضوع اولین مسابقه سراسری انشاء دانش آموزی شهرستان میبد

مجید بهارستانی شهردار میبد در گفت و گو با خبرگزاری موج یزد، از فراخوان اولین مسابقه سراسری انشاء دانش آموزی شهرستان میبد با موضوع "میبد در سال 1420" خبر داد و هدف از برگزاری این مسابقه را مواردی از جمله توجه نسل جدید به توسعه و پیشرفت شهر و محیط پیرامون خود دانست.

وی این مسابقه را ویژه دانش آموزان مقاطع ابتدایی دوم، متوسطه اول و متوسطه دوم مدارس شهرستان میبد اعلام و بیان کرد: دانش آموزان برای کسب جزییات بیشتر درباره این مسابقه می توانند به مدیر آموزشگاه خود مراجعه کنند..

شهردار میبد مهلت ارسال آثار را تا سه شنبه 31 خرداد ماه 1401 بیان کرد و افزود: استاندارد آثار ارسالی حداکثر 700 کلمه است و دانش آموزان باید متن انشاء را به مدیر مدرسه خود تحویل دهند.

بهارستانی جوایز نفر اول هر 3مقطع تحصیلی را 20 میلیون ریال + هدیه 40 میلیون ریالی به مدارس این سه دانش آموز؛ نفر دوم هر مقطع 10 میلیون ریال و جایزه نفر سوم هر مقطع را 5 میلیون ریال اعلام کرد و گفت: جایزه 2 میلیون ریالی به سایر نفراتی که به دوره نهایی راه پیدا کردند تعلق می گیرد.

گفتنی است: اولین مسابقه سراسری انشاء دانش آموزی شهرستان میبد با موضوع میبد در سال 1420 با همت شهرداری میبد، شورای اسلامی شهر میبد، دانشگاه میبد، مدیریت آموزش و پرورش شهرستان میبد و جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی برگزار می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه