English

فضای سبز حاشیه میدان بزرگ ولیعصر(عج) قم به روش جایگزینی خاک مناسب احداث شد

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم گفت: فضای سبز حاشیه میدان بزرگ ولیعصر(عج) قم به روش جایگزینی خاک مناسب احداث شد.

فضای سبز حاشیه میدان بزرگ ولیعصر(عج) قم به روش جایگزینی خاک مناسب احداث شد

به گزارش خبرگزاری موج قم، پیام جوادیان با اشاره به اجرای عملیات عمرانی و اصلاحات هندسی حاشیه میدان بزرگ ولیعصر(عج) اظهار کرد: عرصه‌ای که برای فضای سبز در این محدوده پیش‌بینی‌شده لازم بوده اصلاح شود و به همین خاطر خاک عرصه منتقل و با خاک زراعی مناسب جایگزین شد.

وی با تأکید بر طراحی کاشت این عرصه تصریح کرد: همزمان با این کار اجرای فضای سبز و کاشت گونه‌های مناسب اقلیم قم آغاز شد و رعایت نکات ترافیکی نیز در دستور کار قرار گرفت.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم استفاده از گونه‌های مناسب اقلیم شهر قم و استفاده از گونه‌های گل‌دار و با منظر مناسب در این بستر را مورد توجه قرارداد و خاطرنشان کرد: اجرای فضای سبز این عرصه با روش آبیاری تحت‌فشار انجام‌شده و تلاش شده که در زمینه استفاده از منابع آب را بتوانیم بهره‌وری حداکثری را داشته باشیم.

وی با بیان اینکه مساحت عرصه این محدوده هزار و ۹۰۰ مترمربع است تصریح کرد: بیش از ۳ و نیم میلیارد ریال اعتبار برای این پروژه در نظر گرفته‌شده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی