English

هرگونه قطع و جابجایی بدون مجوز درختان در سطح شهر قم غیرقانونی است

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم از جلوگیری از جابجایی و قطع درختان سطح شهر بدون مجوز کمیسیون ماده هفت شهرداری قم خبر داد.

هرگونه قطع و جابجایی بدون مجوز درختان در سطح شهر قم غیرقانونی است

به گزارش خبرگزاری موج قم، پیام جوادیان با اشاره به اقدامات انجام‌شده برای توسعه فضای سبز در سال‌های اخیر در شهر قم اظهار کرد: در سال‌های اخیر شهرداری هزینه‌های قابل‌توجهی را در زمینه توسعه فضای سبز در سطح شهر و تکمیل کمربند سبز شهر قم انجام داده تا بتوانیم ضمن افزایش سرانه‌ها، به تقویت شادابی و طراوت شهر و بهبود اقلیم و آب‌وهوا نیز کمک کنیم.

وی با اذعان به اینکه کاشت هر درخت هزینه‌های سنگینی برای شهر و شهروندان دارد تصریح کرد: به همین منظور، حفظ سرمایه‌های سبز موجود در سطح شهر اهمیت ویژه‌ای داشته و تلاش شده در این سال‌ها اقدامات خاصی در زمینه جلوگیری از قطع درختان و حفظ و نگهداری آن‌ها صورت گیرد.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم با تأکید بر اینکه کمیسیون موضوع ماده هفت جهت بررسی و جلوگیری از قطع درختان و جابجایی آن‌ها فعال است گفت: هرگونه جابجایی درختان توسط مالکین متصدیان، ذینفعان و شهرداری در محدوده و حریم شهر و در معابر و اماکن عمومی و خصوصی با اخذ مجوز از کمیسیون موضوع ماده هقت امکان‌پذیر است در غیر این صورت شهرداری موظف به جلوگیری است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه