English

احسان کامرانی؛

صنایع باید اتاق فکر دانشی تشکیل دهند

معاون استاندار هرمزگان عنوان کرد: صنایع نیز حتما باید یک اتاق فکر دانشی را تشکیل دهند.

صنایع باید اتاق فکر دانشی تشکیل دهند

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، احسان کامرانی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان در همایش تخصصی فرآفرینان مدیریت دانش «فرآمد ۱۴۰۱» در اداره کل تامین اجتماعی هرمزگان اظهارداشت: بعد از جنگ جهانی دوم تمام کشورهای توسعه یافته به نیروی انسانی توجه کردند لذا ما‌ نیز باید به نیروهای انسانی خود توجه کنیم تا توسعه حاصل شود.

وی با بیان اینکه جای جلسات و همایش‌های علمی در استان هرمزگان خالی است، افزود: در حال حاضر بسیاری از جوامع از نقطه پرداختن به مدیریت دانش عبور کرده‌اند و وارد حکمرانی دانش شده‌اند و حکمرانی از مدیریت بالاتر است، حکمرانی هم جنبه‌های مختلفی دارد که باید به آن‌ها توجه شود لذا حکمرانی علمی بحث استفاده خلاقانه و نوآورانه در سیستم است.

معاون استاندار هرمزگان عنوان کرد: بحث دیگری که در حکمرانی دانش وجود دارد موثر و کارآمد بودن است که اگر نوآوری، تاثیر و کارآمدی برای سازمان به کار گرفته شود هدف عالی سازمان یعنی رضایت ارباب رجوع تامین خواهد شد.

وی در ادامه افزود: دنیا دیگر الان از دانش‌های فردی خارج شده است و باید دانش را جمعی کرد تا افراد بتوانند به صورت تیمی در این حوزه کار کنند.

کامرانی تاکید‌کرد: تمدن‌سازی مدنظر مقام معظم رهبری به دنبال نهادینه‌کردن حکمرانی دانش است و برای تحقق آن اول باید خودسازی و جامعه پردازی را انجام شود تا در نهایت به تمدن‌سازی برسیم.

وی با بیان اینکه در سازمان‌های هرمزگان بهره‌وری بسیار پایین است افزود: این امر باید اصلاح شود و برای آن از ظرفیت دانشگاه‌ها و اساتید با توجه به شعار سال استفاده شود، صنایع نیز حتما باید یک اتاق فکر دانشی را تشکیل دهند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان در پایان خاطرنشان کرد: برگزاری همایش مدیریت دانش در سطح سازمان تامین اجتماعی نشان دهنده این است سازمان تامین اجتماعی دنبال تحول است، در حالی که بسیاری از سازمان‌ها خودشان به دنبال این امر نیستند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه