English

عبدالمجید اجتهادی:

نزدیک به ۱۳۰ هزار دستگاه ماینر در انبار‌های سازمان وجود دارد

معاون وزیر اقتصاد و مدیرعامل سازمان اموال تملیکی بیان کرد: دستگاه‌های رمز ارز به دو صورت تعیین تکلیف می‌شوند؛ یا دستگاه‌ها رای قطعی مبنی بر ضبط به نفع دولت دارند، تعدادی هم مطابق آرای قضایی رای برائت به مالک استرداد می‌شوند.

نزدیک به ۱۳۰ هزار دستگاه ماینر در انبار‌های سازمان وجود دارد

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، عبدالمجید اجتهادی معاون وزیر اقتصاد و مدیرعامل سازمان اموال تملیکی در سخنانی عنوان کرد: دولت از سال ۱۳۹۷ مصوبه‌ای را برای تعیین تکلیف دستگاه‌های ماینر و رمز ارزها تصویب کرده است.

اجتهادی این سخنان را در بازدید از انبار دستگاه‌های ماینر اظهار کرد و ادامه داد: در این مصوبه شرایطی برای استفاده از دستگاه‌های رمز ارز مد نظر قرار گرفته بود که ذیل این مصوبه آن دسته از دستگاه‌هایی که استفاده غیرمجاز از برق شهری داشتند توسط دستگاه‌های کاشف ضبط و در اختیار سازمان جمع آوری اموال تملیکی قرار گرفته است.

معاون وزیر اقتصاد و مدیرعامل سازمان اموال تملیکی متذکر شد: در کشور نزدیک به ۱۳۰ هزار دستگاه ماینر در انبار‌های سازمان اموال تملیکی وجود دارد، در استان خراسان رضوی نیز در حال حاضر یک انبار برای نگه داری این دستگاه ها... که ده هزار دستگاه ماینر در همین انبار نگه داری میشود و شش هزار دستگاه رزمارز دیگر نیز در انباری جدا از این نگه داری می‌شود.

وی همچنین تاکید کرد: دستگاه‌های رمز ارز و ماینر به دو صورت تعیین تکلیف می‌شوند، بعضی از این دستگاه‌ها رای قطعی مبنی بر ضبط به نفع دولت دارند، تعدادی هم مطابق آرای قضایی رای برائت را کسب کرده اند و به مالک استرداد می‌شوند.

معاون وزیر اقتصاد و مدیرعامل سازمان اموال تملیکی یادآور شد: دستگاه‌هایی که رای برائت را از دادگاه گرفته اند برای فعالیت مجاز خود باید مجوز سازمان صنعت و معدن و شرکت توزیع نیروی برق را داشته باشند و متعهد شوند تا از شبکه توزیع برق استفاده نکنند یا از ژنراتور خصوصی استفاده کنند.

اجتهادی در خاتمه خاطرنشان کرد: در ازای این تعهدات سازمان اموال تملیکی هم متعهد میشود تا شماره سریال این ماینرها را به همراه محل نصب دستگاه در اختیار شرکت توزیع برق قرار دهد تا این افراد به راحتی بتوانند از دستگاه خود استفاده کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه